Trondheim 31/3-1/4, Trönderkatten
Vinkevink! Nån mer härifrån som ska på utställning i Trondheim?? Phoebe, Baileys och Dreamy åker iväg med mig och dottern. Boende blir i två stugor som bokats. :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Åh jag blir så sugen!Men får avstå misstänker jag.Mina vänner här nere tycker det är för långt.Det är bara jag som vill, och jag har varken bil eller körkort.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Eine: Äh va trist!! Här uppe är vi ju vana vid långa avstånd … ;) Hur långt är det för er dit? Vi har närmare dit (ca 26 mil är det om jag inte minns fel) än till Sthlm t ex. ;)
www.shaneequas.com
Trondheim är långt bort från Stockholm, men Gud så vackert det är där uppe i Norge och vägen dit ska vi inte prata om - så vacker natur så.
Bekräftelsen kom förra veckan, nu packar vi som värst inför helgen.
Håll tummarna för att Phoebe tar sin titel Internationell Champion (eller Internationell svamp då *fniss*).
www.shaneequas.com
Vilka domare har dina katter fått?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Luigi Commorio på lördagen och Marie Westerlund på söndagen.
Dreamy har fått samma domare båda dagarna så där vet vi inte … :) Konstigt, det är säkert hon och hennes pappa som är enda européer och ändå är de sånt strul. Han finns inte ens med på lördagens fördelning men Dreamys färg finns på TVÅ ställen, hos två olika domare!! Endera felskrivning el en ren miss. :) Ska kontakta dem ikväll och berätta.
www.shaneequas.com
Kul! Lycka till på utställningen!

Åh, va spännande! Lycka till!
Vi väntar med spänning på bilder och resultat!
Nyfiken på hur det gått för er i Trondheim… 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se