Vad ska ni göra...
vad ska ni göra i helgen?
Själv har vi bonusgrabben här så det blir rätt lugnt. (9 år) Blir väl film på bioduken och lite godis.. Tvätta på söndag..
Imorgon ska jag stå på stan och samla in namnteckningar till Djurskyddet sverige om lagstiftning till idmärkning på katter. Hoppas många skriver på! (Om ni inte gjort det gör det nu SNÄLLA!) länk dit :http://www.kattkampanj.djurskyddet.se/?nav=Läs%20mer%20om%20kampanjen&pageid=3&w=1&lang src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />=
Vad ska ni hitta på då? Trevlig helg fån mig och Näsan
Låter som ni kommer få en lugn och skön helg! Själv vet jag inte hur jag ska hinna med allt!
Maken jobbar ikväll + söndag, så då blir det lugnt för mig. Jag ska tvätta lite, bara som vanligt. I morgon ska jag prova ut linser på fm sen är vi utbjudna till en kompis som bor på landet. De har Gutefår som i veckan har fått ungar! Helt vita!!! De ser tydligen ut precis som riktiga "Lambilamm". Jag borde hälsa på min pappa också, men jag får nog nöja mig med att ringa honom ikväll tror jag!
Ha en skön helg!

Jag skall iväg & titta på Mr Bean på semester på Bio, med min
familj. Bion börjar 18.30 så jag måste göra mig ordning snart.
I morgon jobbar gubben & då skall jag städa lite för jag har inget hunnit idag..på Söndag skall jag försöka slappa lite..
//Maria
#1 åhh kan du inte ta kort på bäbisarna? De är ju såå söta! Ha det så kul!
#2Hoppas filmen är bra! Men han brukar ju vara rolig!!
Jag har städat idag, så nu är det färdigt..skönt! i helgen lagar sambon mat så då slipper man det..skönt! (och supergod är maten med!)

Sova ut. Hoppas på sol så man ta ut sig ut. Ja sambon o missarna också förstås. Ikväll har jag tvättstugan (trots tvättmaskin hemma) Alf har varit lite sur på Cigge och det resulterade i att han pinkade i sängen (Alf alltså), på duntäcket ( 220x240) och då måste det till en torktumlare efter tvätten, ja ni vet vilken tid det tar.
Allmänt helgmys på under helgen, kanske se nån Beckfilm, har ett gäng som vi inte sett.
Hämta ut mitt nya körkort, ja mitt gamla har nått sista bäst datum. Trodde jag skulle bli minst model på nya fotot, men som vanligt ser man nästan kriminell ut på id-handlingen man måste dras med i tio år. Nästa helg blir mer spännande och framför allt långledig med full lön. Mer säger jag inte..just nu.
Ha en kanon "sommarhelg" you all out there.
#3 Ja, jag ska ta med mig kameran så ni får se lite lammungar, jag lovar!
#5 åhh vad du e snäll!!!
Jag har beredskap och ska vara på jobbet kl 8 imorgon lördag och det verkar bli åtminstone fram till halv 2 tiden………..
och jag är sjuk, har fullt upp med att ordna för katterna och försörja snytpappersindustrin..ska nog mest vila och läsa.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#8 Krya på dig Eine
Ska upp i morgonbitti och köra min ena systerson till något prov. Sedan ska jag försöka hinna åka till Djurhjälpen och lämna Trullis transportkorg. Sova ebn stund. Köra samma systerson till fest och hämta honom på natten. Söndag jobba extra 14.23
Blir troligen långpromenader med ungar och hund.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Lördagkväll blir det kex och ost. Söndag blir det väl dags för ett nytt löfte om aldrig mer kex och ost.

Helgen blir lugn för min del, se på film, mysa i soffan med katterna, äta godis, gosa kattungar… Blir trevligt tror jag. En vän håller ihärdigt på att försöka tjata ut mig ikväll, men jag är laaat. 
Ska pyssla lite idag, hjälpa en annan vän att vara smakråd på stan och hjälpa henne fixa iordning sig för en 180 personer stor 25-årsfest, det ska bli kul! Gillar att sminka och fixa folk.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Lullan 1 , tack jag känner mig bättre i dag!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Guud så söta, tack för bilderna Lullan!!
Vad snällt av dig att du kom ihåg det!!
#18 Självklart var jag tvungen att ta med kameran! Den följer med mig överallt, utom på jobbet! 
Man vet aldrig när man hittar nåt att fotografera!

Anna77 - hur har det gått med insamlingen?
#20 fick massor av namnteckningar, men dåligt med pengar - folk var snåla i helgen.. vet ej om vi kan ha kvar katthemmet så länge till… lever på att folk verkligen ger oss kattmat och bidrar en slant..

Bra att namnteckningarna! Tycker att det är ett bra förslag!