Transport Norrland!
Någon som ska pasera Skövde och på väg mot Norrland inom en snar framtid?
Har en liten kisse som vill åka med
Norrland är jättestort,kan du ange närmare stad?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hehe, Norrland är över 100 mil långt :P
Kan annars tipsa om Djurtransport i Norden, en grupp på Facebook där man kan annonsera om stjuts.
Hur pass snart in i framtiden skulle det behövas? Kan kissen fixas en "liten" bit norr om Skövde? Kommer ev att åka till S-holm(ev Örebro) i mitten av april sen vet jag en som åker från S-holm till Örnsköldsvik den 11 mars och skulle kunna fråga om den kan tänka sig att ta med kisse. Något som skulle kunna va till någon hjälp?
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Örebro kan jag lätt köra honom…
Men den som åker till Övik nu,åker från Stockhplm??
Ja den som åker nu åker från Stockholm, när jag åker ner så kommer jag att leverera katt(/katter) till Stockholm men åker allra troligast till Örebro en sväng innan jag letar mig hemåt. Blir tåg som färdsätt isf om inte någon med körkort får för sig att vilja följa med mig.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Hoppas att kissen kommer i väg tidgare,men kan vara ett allternativ!!
Vart åker du när du åker hem till Norrland?
Är inte flygtransport ett bra alternativ när ni har så långt? Man kan hitta billiga biljetter inrikes,och katten kan ju åka som handbagage?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#7 Bor 8 mil söder om Umeå så åker nästan ända till slut målet isf. Hoppas att ni hittar ett sätt att få upp kisse tidigare annars kollar jag väl hur läget är när det börjar närma sig för mig.
#8 För mig är det smidigare med tåg då jag har gångavstång till station men några mil till närmsta flygplats.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Titta och fråga här på Djurtransport iFokus också