God morgon 2007-03-31
God morgon. Vaknade med ont i halsen och täppt i näsan. Svettas och fryser. Håller alltså på att bli dålig, men i morgon måste jag vara ok - ska jobba. Något annat tråkigt: Det är sista mars idag. Från i morgon vet vi inte vad vi har för väder dag för dag - Aprilväder. Sköt er nu och ha en trevlig helg
God morgon. Ska gå ut med hunden. Leffe, svettas och frysa betyder troligen feber. Så du bör nog vila några dagar. Krya på dig. Ha en trevlig helg allihopa.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon. I kväll är det dags för kex och ost igen, men jag ska äta med måtta i kväll. Ha en bra lördag alla
God Morgon Alla Kattvänner!! Krya på dig Leffe, det är bara att gilla läget och passa på att ligga i soffan helt "Lagligt".
Bulla upp med nåt gott att äta och en BRA film, sen kallar du in katterna till ditt knä och njuter, trots febern.
Själv ska vi ut och cykla en runda sen städa på kattaltanen, bygga upp någar nya liggplatser.. Katterna njuter i solen.
Kattungarna har börjat krypa ur lådan och ser sig om i världen och de är bara såå söta.
Ha en bra dag alla.. Anna
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Gomorron allihop!
Sambon har äntligen kommit hem igen, till min stora glädje! Däremot är Fuffens lite mer skeptisk. Tror nästan att han hunnit glömma bort honom. Han var ju bara hemma första veckan som Fuffens bodde här.
Krya på dig Leffe och ät inte ihjäl dig på ost&kex ikväll Eva! Acas, var in på din hemsida och tittade på de nya bilderna på kattungarna. Den svartvita är helt enkelt jättesöt!
Neeeej, förlåt Leffe. Det måste vara min kram som smittade i alla fall. Ha en skön vecka i sängen!
God morgon förresten, fastän det snart är mitt på dagen. Och Ost och Kex är lurigt så här på våren, så håll en vän stadigt i handen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Chickan! Tack så mycket, visst e hon söt, hon kommer nog bli bra. Vi kallar henne för EDA…
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
God natt. Är hemma nu och har inte ätit så mycket kex och ost.