Nosbilder i solen

åhhh vad underbara nosbilder!!!!!

Härligt att ni delade med er av era katter, nosar på katter är så sött
Lullan det var en gullig bild..älskar katter när de sover 6 myser tillsammans.
Hittade inte den bild jag letade efter, en underbar nosbild på min sphynxkille..(naket hör väl kanske inte hemma här
)
Men jag bjuder på en bild på honom som man kan se nosen på även om det är en helkroppsbild..
Spana in Robbies lejonmun
#5 Visst är Robbie välkommen här! Han är ju helt gudomlig, eller hur? 

#5 Snyggaste sphynxkille jag har sett på länge…
Miss M:s näsa e ursööt, och spynx ska jag ha när jag bor i ett varmare hus nån gång… Längtar.
Här är Sallys lila näsa.
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Och Pyrets underbara profil.. under morgontoalett..
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Denna söta näsan tillhör min vackra hane Ozzy, (Zaxofragas zak-zakondo) som numera bor på en ö utanför Trondheim. Ligger framför brasan och äter färsk fisk varje dag. Det måste var katthimlen på jorden..

acas vilken söt nos ozzy hade..och hans namn var fint oxå..det heter min andra sphynxhane
Själv har jag bott på ett både för varmt & för kallt ställe med mina nakisar ..gick alldeles utmärkt..de anpassar sig lätt.
Hoppas du får din lilla nakis snart
//Maria
Själv tänker jag ta mej ut i solen idag.

#14 Ååå!! en riktig nosig nos, så rosa
Ser ju sååå pussvänlig ut..
/Maria

Lullan! milda va söt Doris va som liten..

Vilka underbara nosar. Lilla Jissa "rakad" söt som socker. Puss på nosen.
# 16,17,18,19 ååå vilka underbara nosbilder! älskar dessa näsor!!Doris var söt som socker!!!!
Tack alla goa! Jissa har få behålla ett och annat strå nu, hoppas att hon kommer få lika fina morrisar som Doris och Findus!