Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkatter-i-nöd
Läst 528 ggr
Leffe
0

TV-kändis

Nu har jag kört en TV-kändis från veterinären till nya ägare

chikan
0

oh! en kissemiss förmodar jag? roligare om det var typ Peter Harrysson eller nån! Flört

Lullan1
0

Vem var det då? *nyfiken*

Leffe
0

Det var den gamla katten som levt hemlös på Kungsholmen i många år och om jag förstått det rätt fått mat av en gammal dam och levt i en läda. Hans namn är Trullis och han blev känd i teveprogrammet Hitta hem. I kväll kom till sina nya ägare efter att ha bott i jourhem och gjort enorma framsteg.

Lullan1
0

Ja, Trullis kommer jag ihåg! Vad kul att han äntligen fick ett hem! Blir rörd bara jag tänker på det!

A-M.H
0

Crying 1 Vad häftigt härligt. Såg lilla Trullis på TV, med tårar i ögonen, ja nån trillade nog ner på kinden också. Håller med Lullan.BLIR RÖRD.

Gittan
0

Det var ju han som var så söt och klarat sig ute så lång tid.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

EvaG
0

Visst var Trullis den otroligt söta gamla katten som klarat sig så länge?

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

Himla bra programserie det där…Mera sådant!Det gjorde ju skillnad!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anna77
0

många på stan pratar om programmet när jag står och samlar namntecknigar till id-märkning av katter… Hitta hem gjorde stor skillnad! Håller med Eine

Lullan1
0

Sonen frågade igår kväll efter det där "kattprogrammet", han undrade när det kom fler avsnitt. Han blev väldig besviken när jag sa att det inte kommer fler för de har inte spelat in flera….

Då sa han med sorg i rösten
-Men mamma, den där kattmamman är ju ännu ute och fryser. (det var hon med kattungarna i programmet med akutgruppen)

Jag fick förklara för honom att hon säkert var infångad och bodde i ett varmt och gott hem nu. Inte för att jag vet, men barn har så många frågor så det är svårt att svara på allt.