God morgon 25 februari
God morgon alla. Här sitter jag nu med en kopp rogivande rött te. När den är uppdrucken är det dags att krypa ner i den sköna sängen och sova några timmar. Hoppas ni alla får en trevlig dag och ta det lugnt och försiktigt.
Här vaknar man för mig tidigt och det utan att behöva göra det. Det är inte bra att frångå sina vanor
Sköt om er

God Morgon
Efter en slödag igår finns det massor att göra här hemma.Några katter som ska bada idag med.Just nu tycker jag att jag badar katter var och varannan dag.Sen ska jag väl ut i syrummet och leta reda på största transportburen och ta in och bädda den till kommande kull.Det börjar så sakta närma sig nu.Ja ännu är det ju två veckor kvar men men…..
Stolt ägare till tre La permer

Godmorgon
I eftermiddag ska vi till huvudstaden. Vi ska hämta ett nytt avgassystem till oldsen. Inte alls förtjust att köra i sthlm
.
Sen imorgon ska vi dit igen men då ska vi på tekniska museet och titta på rymdprylar. Sen till en flygträff och lite annat. Ska bli kul.
Ha en bra dag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Ska jobba hela helgen så det blir inga störe utsvävningar här ,får hålla sig i närområdet.Men sedan kommer det två lediga helger på rad.

Försöker torka golv men det går mindre bra.Får nog vänta tills mina vita fluffiga hjälpredor somnar.
Stolt ägare till tre La permer