God morgon 24 februari
God morgon till vinterkylan. För mig väntar några timmar i en varm, skön och mjuk säng. Hoppas ni får en bra dag och ta det lungt.
Februari hoppas jag! ;). Så snart vill jag inte fylla år igen.
Själv ska jag iväg på lite möten och sen fika med en polare.
Ha det fint alla!
Witches don't get mad, they get even.
#1 Tack rättat. Börjar bli trött efter nattens arbete
Nu ska jag iväg till vampyrerna på husläkarmottagningen. I kväll är det bord beställt på O'Learys Sportrestaurang för en matbit och tittande på mitt lag i hockeyn.
Sköt om er

God morgon! Off to work alldeles strax… Ha en bra dag!

God Morgon
Idag ska jag bada och fota två vita galna ullfluffisar.
Stolt ägare till tre La permer
God fin morgon! Förutom tandvärk
så är det en fin dag. Men snart ska jag till tandläkaren .Inte i dag dock.
Katterna leker sandstrand när tillfälle ges.Man har en öppnad förpackning kompaktsand och galna och busiga katter.Så medan man sover krafsar galningarna ut sand på golvet,så man tror att man har semester när man ska treva sig fram till toa.Knaster,knaster..Det är gulligt med katter
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag har en kompis som älskar att tapetsera,så nu har hon kommit på att vi ska tapetsera mitt vardgs och tvrum.Så nu bär det av till färgbutiken!!1
#8 Lyckans ost! Även jag behöver ju hjälp med sådant,men min vän som kan tapetsera bor 60 mil från mig..Kanske ska bjuda upp henne
jag hitta en jättesnygg tapet.

#10 Vad heter den och från vilken firma.
Stolt ägare till tre La permer
jag letar guldmönster på elfenben..någon som sett en sådan tapet?Och var i så fall?
tapeten heter space och jag köpte den på Rusta.de hade massor av billiga tapeter som dessutom var skitsnygga.Från 69 kronor rullen bara.