Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 2131 ggr
sarae
0

Korkarder/ Rosetter - göra själv?

Hej!

Jag undrar om någon här inne har någon aning om hur man tillverkar kokarder/rosetter? Kanke någon bra hemsida med instruktioner, bok, vadsomhelst.

Tacksam för alla tips! även på bra ställen att hitta material

Mvh

Sara

Leffe
0

Ta kontakt med Eine hon är duktig

Lullan1
0

Säger som Leffe, Eine är nog jätteduktig på sånt!

Pia
0

Jag gör kokarder också, inte lika mycket nu som förr, men det är toppenkul! Visst brukar också de flesta klubbar arrangera kokardkurser emellanåt?

sarae
0

Tack för svaren? 

Eine? är det någon här på forumet?

#3 är det mycket svårt att lära sig?

Leffe
0

Eine är en av våra Medarbetare. Du hittar henne [här](javascript:void top.ShowProfile('Eine') "javascript:void top.ShowProfile('Eine')")

Eine
0

Kokarder, jo det kan jag hjälpa till med. UK ska ha en kurs snart, jag har inte bestämt dag än.Vi håller till i Uppsala, kan det vara nå´t?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

sarae
0

#6 jasså? det låter väldigt intressant…bor tyvärr i gbg, men jag skall uppåt i landet ett par gånger i vår så det är ingen omöjlighet! vet du när kursen är? Det är nämligen så att vi har iller utställning i Juni, och vi funderade på om vi kunde göra egna kokarder istället för att köpa, det brukar bli så hysteriskt dyrt. Frågan är ju bara om man hinner lära sig samt tillverka ett gäng innan dess?

Eine
0

Det som är svårt är att få dem jämna och snygga.Och det tar tid att göra många.Jag har inget datum bestämt än. Vad är hysteriskt dyrt förresten?Vem köper ni av då?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora