God morgon 30 mars 2007
God morgon. Sista dagpasset. En vecka ledigt sedan börja nattpass igen. Känns mycket bättre. Hoppas alla ni som mådde dåligt i går är bättre i dag. Ha en bra dag nu.
God morgon - FREDAG. Det blir en lång dag för efter jobbet ska jag köra katter från veterinär till jourhem, men det är FREDAG. Sjuklingar se till att ni blir friska. Alla sköt om er
God morgon! Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, det händer inget speciellt. Jobba som vanligt, kanske sluta lite tidigare.
Just det! Jag har bokat tid för att prova ut linser i morgon, 795 kr skulle det gå på! Svindyrt, men det var tydligen mycket som ingick i priset. Har aldrig haft linser, tycker det verkar lite olustigt att peta sig i ögonen! Men det ska bli intressant att testa iallafall.
Ha en bra dag!
Godmorgon!
Här står vi inför en spännande och lite läskig dag: Kastrering. Peter är redan lite upprörd över bristen på mat och vatten. Hur kan husse och matte ha så dålig koll att de inte ser att maten är slut? När han sätter sig på sin matplats och skriker allt han orkar, och försöker se söt ut samtidigt?
Det blir första gången som vi transporterar honom i bur själva, när vi fick honom var uppfödarna här och lämnade honom. Det ska säkert gå bra, han har buren som sovplats, men ändå… Håll tummarna för oss idag!
Morron! Har precis bevittnat en rosaskimrande soluppgång från tågfönstret. Sämre kan man börja sina dagar! Lycka till med Peter idag Abigail_Gabble. Det ska säkert gå bra! Spännande med Linser Lullan1! prova sådana där halloweenlinser med reptiögon vettja! ;D Imorgonbitti kommer min kärlek hem från Chicago. Ska gå och lägga mig tiiiidigt ikväll så det blir imorgon snabbare.

God morgon
Hoppas det blir fint väder & varmt. Vill inte ha mer kallt nu. Så man hoppas att det är fint hela veckan.
Ha det bra alla
Godmorgon! Solen strålar i Stockholm
I eftermiddag bär det av till Västerås för att träffa "Sewena" och hennes hanne Herman för en ev dejt med vår Anthea. Vi skulle även få kika på Hermans ungar………
Gomorron allihopa!!
Hoppas att ni som varit/är sjuka mår lite bättre idag! Här skiner solen och det var knappt kallt ute, -0,2 grader. :)
Lullan: Kul med linser! Jag har … jovisst, det är knepigt i början att få kläm på hur man sätter i o tar ut linserna men OJ vilken frihet! Ett tips, ha inte långa naglar! *skrattar*
A_G: Lycka till med Peters kastrering!
Wiveka: Lycka till med Antheas dejt! ;) Pussa Herman från Phoebe!
Själv är jag så nervös o stirrig för vi åker till Trondheim ikväll för att vara på utställning i helgen!!! *iiiiii*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Här hålls tummar för fullt för Peter!
#6 Spännande med eventuell dejt, då blir Peleus morfar (igen). 
God natt. Vilket mörker börjar få ont i halsen och det rinner ur näsa och ögon. Sov gott