Lördag 19/2
God Morgon Surfar en stund innan jag ska sätta fart.Ska baka lite bullar så att jag har något att bjuda på när jag får kattungebesökare. I övrigt är jag gruvligt less på det kalla vädret.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
27 grader kallt ute… - 9 i hallen, är det inte vår snart!. Försökerfå upp värmen inne med hjälp av kaminen men måste snart ut och hämta ny ved. Nu vil jag ha vår så jag kan sätta igång med mina planteringar….
Ha en bra lördag alla ni andra för det tänker jag ha. Jag skall på två årskalas och har precis slagit in ett enormt paket som jag hoppas blir uppskattat.

Vi har åtminstånde plusgrader
inne 13 plus i köket i morse.
Godmorgon. Enligt min vän som går ut på balkongen och *hämtar frisk luft* då och då,är det -7-8 ca.
Småkissarna mår bra,Couscous löper för att locka Jaffrey,och alla andra håller oss vakna Snart ska jag göra äpplekaka för att få en liten sockerkick till kaffet.dDet får bli mitt bidrag till hushållet i dag.
Sköt om er !
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Det är fortfarande -10. Måste fylla på förrådet med mat idag. Väldigt tomt. Sedan får man se om man orkar göra något mer.
Lördag. Ja det är veckans teve-dag: Skidor och hockey
Sköt om er
Idag blir det middag hemma hos mor och far,tillsammans med bror och svägerska,jag jobbar så mycket helger så det blir inte så ofta det finns tid att träffas allihopa tvärr.Och när man väl är ledig kommer tröttheten.men idag blir det ju trevligt att få sätta sig vid ett dukat bord så får de gamla passa på oss,men de tycker det är så roligt så.

Nu sover alla katterna djupt efter kattungetittarnas besök.De kommer nog att bli La Perm uppassare om ett par veckor.
Nu borde jag börja fundera på kvällsmaten men latmasken slog plötsligt till.
bestämde de sig för en la perm unge?

Ja de kommer nog att boka en av mina La Permer.Jag låter ingen boka när de är här utan vill att de far hem och sover på saken och hör av sig sen.