Födda 16 och 18/2..
Så HP lurade oss!Födde en rödspotted kille den 16 och inget mer hände.Tyckte HP var lite tjock fortvarande och hon verkade smått uppjagad och fösökte samla ihop de 4 månadersungar som går och dräller kvar här.Så i natt,piiip,piiip,ilskna små pip från bolådan vid min kudde!Jodå,en svartpadda ville tala om att hon finns.Så nu är de två och det känns bra. Detta är hannen Djäknens Silvery Moons första kull.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis!! inte dåligt med två födelsedagar i en kull! Kan de ha befruktats på olika dagar? menar om de parade flera dagar, så kan det väl i teorin bli så? har hört om huskatter som har fått kullar där kattungarna har haft olika pappor..

Grattis till den söta lilla duon, de ser ut att ha det bra mysigt i sin lilla bädd. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Coolt!
Våra sista har också två födelsedagar, men det beror på att hon började föda vid 23-tiden så några kom ut den 22 och resten den 23 januari.
Skönt att ha ett syskon att ligga nära.
Grattis!
-- Eternity is a very long time --
Tack vänner!
#1Jag brukar ha mina honor hos hannen så länge de löper ,kan bli 10-12 dagar.Så jag är rätt övertygad om att det är en myt att ungar blir olika gamla.Däremot blandas väl spermierna så vilka
en hanes spermier som helst,når ju ett ägg.Har inget med dagar att göra 
Jättegrattis! 
Witches don't get mad, they get even.
men nu när du har två separata dagar.. hur gör man då med registreringen? reggas båda ungarna med det första eller sista datumet?

Grattis! Så HP gjorde en Alfa!?
Alfa har ju fått sina två kullar med ett respektive drygt två dygn mellan ungarna, men hon har varit lugn som en filbunke och jag har både sett och känt tydliga fosterrörelser på henne efter att hon fått första "omgången" ungar. Omega hade ju också två dygn mellan sina nu senast, men på henne varken såg jag eller kände att hon hade fler ungar i magen. Även Omega var lugn och nöjd under de två dygnen.
Jätteskoj med små-Sillysar och vad skönt att det gick bra!
Vilka bra ödelsedagar de har!
Fafner är född den 18/2 och min Gullveig den 16/2.
många grattis till de fina kissarna.
#6 Jag reggar på den yngstes födelsedag.Så blir det inga fler nu så är datum den 18/2.
bra att veta ifall man själv skulle få en kull född på olika datum :)
Och jag hade ju turen att få vara med om den lilla eftersläntarens födelsedag.. Kattungarna är ljuvliga..

Grattis! Fina kissemississar!

Grattis.Jag har ockås någa kullar som föddes på olika dagar.
Man får som sagt själv välja vilket datum man vill.
Alla kattungar i samma kull är lika gamla.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis. Jag har haft en kull där de var födda på tre olika dagar.
Grattis