16 februari
Nu ska jag in i vampyrernas näste igen. Den här gången ska det mätas för lever, waran och gikt. Får vara glad att alla blodprover tas samtidigt nu. I början togs allt vid olika tillfällen.
Fördelen kan ju sägas vara att jag är uppe på morgonen för en gångs skull.
Sköt om er

God Morgon
Mulet och kallt.Får väl värma upp syrummet och ladda på med en bra bok så blir det nog bra.
Stolt ägare till tre La permer

#0 lycka till. Jag hatar att ta blodprov för jag får alltid nybörjare som sticker fel och jag gillar inte nålar men de bryr de sig inte om. Hoppas du får en trevlig en.
Idag är jag ingen zombie. Sov riktigt gott inatt och känner mig något så när utvilad. Ska till en ny brukare idag. jättesnäll och trevlig är han.
Ha en bra dag allihopa
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Idag bär det av till frisören,skönt att få det gjort.Är alltid svårt att få sånt gjort när man jobbar oregelbundet.Det blir också en uppfriskande promenad,kan ju vara skönt.
usch har varit sjuk i 1.5V och jag börjar tröttna riktigt ordenligt nu.
Det sköna med distans studier, du behöver inte sitta hemma och missa pga att du är sjuk! Så trotts att jag varit så sjuk så håller jag tidsplanen, skönt det iaf.
Zaffie lossar massa päls nu då det ligger tussar överallt. Storstädning imorgon skulle jag tro.
annars får ni andra ha en toppen dag. :)
ringer runt och kollar priser för HCM scanning i Stockholm.. eftersom jag är utan bil nu så kan jag inte åka så långt och har inte så mycket att välja på… Albano och bagarmossen har höjt sina priser rejät!!! jag betalade 1130 sek för Kyra i september 2009… nu ska de ha 1460 !! sek för scanning… suck.. den ska ju göras.. men snart kommer den vara så dyr att folk kanske kommer strunta i det och det vore ju katasrof!!
I Örebro tar de 975 kronor.Hund och kattkliniken i Bista.
#6 åhh.. jag har ingen bil.. så det blir lite krångligt för mig… att alltid stockholm ska vara värst med sina priser!
#7 Uppsala är bättre prismässigt.Låna en bil,samåk…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Alla ni som är krassliga - krya på er.
Själv gör jag mig i ordning för att gå till arbetet - pigg och kry.
Ta nu hand om er och era anhöriga och djur.
#5 Ja det är svindyrt i Stockholm
. Att åka till Uppsala är minst 2-3 timmar extra restid och för mig som både har ungar och jobbar heltid finns helt enkelt inte den tiden. Svårt nog att komma loss för nödvändiga veterinärsbesök på vardagar.
#10 ska bli spännande den 28 feb då jag skall vaccinera alla katterna samt hundarna och dra blodprov på Meda för blodgrupering och felv/fiv.. får jag inte igång bilen…. så blir det att ta hela Zoo på bussen!!!
det kommer bli hysteriskt.. speciellt som det är 1km att gå till djurkliniken från där bussen stannar!!!!