Min krullbarn 10 veckor

Vad söta dom är! Har du lyckats sälja alla?

Fritz Jag skall sälja de två blå, men jag får nog skylla mig själv för jag har inte ansträngt mig nämvärt att sälja dem
Har haft lite svårt att få tummen ur så att säga..har haft intressenter..& ev. en på gång…
Men annonser på dem kommer ut till helgen & det är nog hög tid..
//Maria

#4 okej…
Åååå! Jag blev helt kär i legally blond. Hon är ju bedårande söt!
#6 Kan bara hålla med! Hon är ljuvlig!

De är otroligt vackra!
chikan: Det är nu som du ska sätta din sambo framför datorn och visa foton på cornish-ungar! 

Tack så mycket…kan bara hålla med La_Joz det är bara att plugga in framför datorn & titta på alla fina bebbar som finns på denna sidan..ifall man vill övertyga någon om dessa söta krullisar
Vi har ju velat fram & tillbaka mellan Blue curly & Legaly Blonde & som det ser ut nu så stannar den lilla Blonda damen..
Svårt ibland att vara överrens i familjen *Ler*
Här är en bild till på Blondie..inte så bra men här busar hon..
//Maria
#8, 9 Hihi! Jag är inte så himla övertygad om att en till kattunge är det bästa! Funderar lite på någon form av något äldre katt som kanske har lust att hjälpa till med uppfostringen av min lilla buse här hemma! Men dina kattungar är verkligen för söta! Då särskilt blondie som sagt. Ni gör verkligen ett bra val tycker jag.

Ohh, de är ju helt bedårande.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Gud vad söta de är

Vad dom är söta.
Var positiv -må bra
ChatNu Vad är det för färg på Legaly Blonde? Hon är ju så söt så man bara vill åka och kattnappa henne!

Lullan1 Jag reggade henne tidigt som lilasilverspotted…men jag får nog ändra det.
Det ser ut att bli en chokladsilverspotted liten dam & jag skall färgbedömma henne på utställning i april …
Så vi är ganska säkra på chokladsilver men men…domarna får dubbelkolla det. Det har varit svårt med henne då silvret lurar,..
Chikan jo vi tror att vi gör rätt att behålla lilla Blondie..
Men Blue har en sån otrolig vacker blå färg då man ser henne i verkligheten & hon är underbar i sina uttryck.. en stor flicka är hon…jag gillar stora kissar & hon är en spinnmaskin..så valet är jobbigt..då vi tycker om båda två..
Jag är otroligt svag för blåa katter…men nu blir det som sagt en liten blond sak istället*ler*
Tack alla för så gulliga kommentarer
//Maria