Sovställningar och sovplatser
Kan vara kul att se hur och var era katter sover.
Här är en bild på min äldsta skogis Fröja. Hon älskar att ligga i små kartonger, ju mindre desto bättre. På utställningar är hon lugnet själv bara hon får ligga i en skokartong. Hon är nog ingen Norsk Skogkatt utan en Norsk Skokatt
Här en bild på mamma Tina och dotter Snuttan.Också skogisar. (Anledning till att det blev skogisar först beror på att jag precis laddat upp bilderna från kameran)
Här är rexarna Pysen och Lillan (borta nu) på deras favoritplats - sängen

Vad läcker med kartongen. Hur sjutton kommer hon igentligen i. Eftersom hon är större än kartongen. Dom andra bilderna var häftiga dom med
jag bara älskar din Norska Sko-katt!Hon gör ju så på utställning också..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Underbara bilder, Rexar har de mest konstiga sovställen, typ under kuddar, täcken, filtar i kartonger, och på akvariet, men mest gillar de nog att ligga tillsammans och "knö"
Sally och Pyret när de var små…
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Mannen i mitt liv och några av katterna på strategiska platser.
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Inte lätt att komma dit och få en kram inte!
köpte sovpåse till min gabriel då uppfödaren sa att det skulle bli en höjdare men gabriel har endast nosat på den…
Fuffens sover där han råkar vara när han somnar… spelar inte så stor roll vart det är. Ibland blir det i ägget, ibland i sängen, ibland på en sittpuff, ibland i soffan och ibland innanför husses tröja. När han väl har somnat kan man sedan flytta honom hursomhelst och vartsomhelst utan att han märker något!
#14 Åh vilken liten goding han är! 
leffe!! jag vill se lite bilder på min favvo!! mirre!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Hans lillebror S*Jazz-Annas Emrik Stonefunker kommer god tvåa 
Här är han ute och tältar i min BH 
Jag har dessutom en hel sida tillägnad Emrik och hans sovstilar
http://www.jazz-annas.se/emrikv11.htm

#20 Åh, så söt han är!! Och så avslappnad! 
#16. Medde håller med dej. Vill se bilder på Mirre. Det är tack vare Mirre jag ville ha en Cornish.
men LEFFE!! nu har både jag och eva g tjatat om bilder på mirre!
NÄR KOMMER DOM!!! mvh mirres fan club (ordförande)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#26 Bedårande!

Himmelsk!! Vill ha minst tio sådana sovande hemma.
#26 Alledussingen så söt!
#25 De kommer
#24 I just LÖV that cat!
#33 bra spanarläge antar jag! haha! tur att fiskar är så puckade att de inte förstår vad som händer. :)
# 24 Åhh vad vacker lilla damen är!
#35 Visst är hon, min lilla stumpa!

Nu har jag äntligen fått ordning på fotona på mina datorer! Det är krångligt att ha två datorer, då man laddar upp foton ena dagen på den bärbara, och andra på den stationära. Nu ligger alla på samma, så nu är det ordning och reda!
När jag sover lägger jag alltid en arm över huvudet och den andra över ansiktet. Vet inte varför, men det är skönt att sova så! Mistie har tagit efter mig med sin sovställning!

Ohh, vilka underbara bilder. Jag sitter och blir aldeles cornish sjuk. Är nog tur att jag inte har råd att köpa en cornish, annars fick vi tillökning här hemma. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#37 Hon är ju för himla söt!