God morgon 2007-03-29
God morgon. Trött. Dimmigt ute. Hoppas det blir samma sköna väder som i går. Ha en bra dag och sköt er
God morgon!
Idag blir det till att göra sig vacker innan jag går till jobbet, vi får nämligen fint besök från Stockholm idag! Det ska bli jättekul att äntligen få träffa sina "kollegor" på andra sidan.
Ha det gott!
här lyser solen och himlen är strålande blå! Är jättesugen på att börja plantera saker. Och idag såg jag att de första stråna i kattgräskrukan hade börjat sticka upp ur jorden också!
God morgon vänner.I dag skickar jag en kram till dig Leffe.Via nätet kan jag inte smitta dig.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
Jag har tokhosta idag, känns som om luftrören ska slitas sönder när jag hostar. Gör så ont! Men om jag har varmt the att sörpla på hela tiden så lindrar det…
Tur att jag ska till stugan i helgen och andas frisk luft! 

Idag ska jag äta glass! Det har varit på G sedan i måndags, men idag blir det av.
Det ser ut att bli varmt och skönt idag och det är relativt lugnt i mitt lilla hörn av universum. Jag trivs.
#3 & 4 Krya på er! Inget roligt att vara vissen i det här fina vädret. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God dag. Underbart väder. Har varit på långpromenad med hunden. Ni som är dåliga - krya på er. Ni andra fortsätt att ha det bra.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God eftermiddag! Migrän light idag…hatar huvudvärk.. Kan inte heller gå ut i det fina vädret.. *suck*
Ha en bra dag
Sov gott Måste försöka sova nu. Blir en lång dag i morgon. Skolbarn, färdtjänsr, skolbarn och så till slut på kvällen katter.

Hoppas ni sjuklingar har börjat friskna till. Inte skojigt att vara sjuk nu när våren börjar dyka upp och allt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars