Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1182 ggr
MonicaLagerquist
0

Måndag 14 februari

God Morgon

Uppe med tuppen eftersom att jag skulle ringa och kolla med veterinärn om vi får komma in och vaccinera att gäng katter idag. Kallt som attans är det .Ute minus 20 grander och inne är det 14 plus.Det blir till att elda nu.

Ha en bra alla hjärtans dag.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

God morgon!

Jag ska snart också bege mig mot veterinären för hudbiopsien.

Igår var det GRKs utställning och det var en väldigt trevlig dag med många goda vänner!

Poker tog sin EX 1a och blev utslagen i "nom" mot en jättevacker svartvit hona! Top 7 kom vi i alla fall med fin kritik! (Annorlunda och spännande med en ringutställning)

Annars så blev Axioms Freaky Fläder BIS kastrathane och en utav May Klelofts svarta kattungarfrån hennes senaste kull BIS ungdjur!

Den svartvita honan, Nutmeg Time out of Mind blev top 2 junior!

En härlig dag för våra cornishar :) Kul!

Ha en bra dag!

Mona22
0

#1 grattis till bra resultat.

Jättetrött och seg fortfarande efter lördagen. haha Skrattande

Sitter och funderar på om man ska anmäla till någon utställning snart. nackdelen är att den jag vill åka på är precis när vi åker på kryssningRynkar på näsan

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon .

#2 Gratiis!

Bidrar med ett litet kort dagen till ära.(Tack Mari,som gjort det)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
0

Åh vad fint det var Eine.Ha en bra alla hjärtans dag allihop.

Trollhassel
0

#3 Så fin! Kyss

Allahjärtansdag idag och vi ska ut till landet en sväng på eftermiddagen. Nu har Julia ätit lunch och är lite småbusig. Drar i allt! Hoppas hon busar av sig så hon kan få sig sin tupplur snart. Lillpluttan har börjat stå själv så nu är de första stegen inte långt borta. Kanske får hon för sig att ta sig några steg när hon ska sätta efter katterna ute på lendet…vem vet.

Ha en riktigt hjärtlig och skön dag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

nakenkatt
0

Har ni fått ngt rart på alla hjärtans dag?när jag kom ner i morse stod en vas på bordet med 15 stora röda rosor.jättevackra.

Trollhassel
0

#6 Jag har fått ett par snygga kängor som jag gått och trånat efter länge men inte haft råd med. *glad* Skrattande

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Mona22
0

#6 Om man får vara den griniga och sura "kärringen" så gillar jag inte riktigt Alla Hjärtans Dag. Tänker på alla stackare som sitter ensamma(ofrivilligt)  och det känns som att AHD bara är kommersiellt precis som julen.Bara de som är omtyckta eller har någon speciell får något Rynkar på näsan.

*gnällgnällFlört*

Ulricah
0

Jag fick sovmorgon av katterna som annars alltid ska ha upp mig före klockan ringer och ha frukost Skrattande vet inte om det var för att det är alla hjärtans dag men vem vet …

Eine
0

#8 är inne på din linje,jag köper aldrig kort,blommor,eller presenter.Kanhända jag får av sönerna en blomma eller så ibland,och det är ju alltid trevligt.Kommersiellt är det ju dock och bli bara värre.Jag kan däremot ge en kram Kysseller lägga ut ett kattkort här..

AlexH
0

jag är frusen på kontoret och var påpälsad till max när vi skulle vandra till dagis i 25 minuter  imorse.. kan säga att det inte var speciellt populärt av grabbarna att gå i -19 grader!!!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

#11 Jag hade tagit taxi!!

Xenomorphs
0

#8 Jag håller med till 100%. Jul och AHD är bara köpmännens högtid. AHD har vi aldrig firat och jul har vi lagt ner också.

-- Eternity is a very long time --

MonicaLagerquist
0

Hemma efter en tur in till veterinären.Alla katter skötte sig som de skulle och jag hade ju tänkt boka in en ny vaccinationstid men avstod eftersom att om exakt 3 veckor är Colina på dag 64.Inväntar hennes kull och bokar tid efter det.

Stolt ägare till tre La permer