Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkatter-i-nöd
Läst 511 ggr
jonnyroland
0

kattungar?????????

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en katt som jag undrar om hon bär kattungar?? Sessan som är birma ragdoll norskskogkatt som jag låtit para men inte blivit något  2 olika hanar..så inga p piller och fick vara ute..nu har hon väldigt stora tuttar men ingen förändring på magen vad kan detta vara ..bär hon kattungar eller är det något annat? någon som kan hjälpa mig??med råd om ni varit med om liknande..

mvh maud

Aje-T
0

Hi hi, tyvärr kan jag inte ge dig några råd men jag måste bara utrycka min beudran för Sessan, att hon kan köra bil!! Jisses så begåvat, hoppas hon har bebisar i magen för det kan ju inte bli annat än små Einsteinkissar! Skrattande

Gittan
0

Om hon har nåt så blir de säkert rallyförare.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

La_Joz
0

Ja, det är verkligen duktigt att kunna köra bil! Når hon ner till pedalerna? Flört

Kan tyvärr inte hjälpa dig med din fråga… Hoppas nån annan här kan svara!

Eine
0

När löpte hon sist?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

jonnyroland
0

hon har sen hon blev mogen löpt 1 gång i månadet typ ,hadde p piller först sen ville jag ha en kull med det blev ju inget på de 2 gånger  som jag hade hit en partner så sen har hon gått som vanligt hus katt in och ut som hon vill min gabriel har varit på henne men det har inte heller blivit något så därför har jag trott att hon inte kan få smått och hade tänkt kastrera henne innom kort men så upptäkte jag dess tuttar  men magen är ej stor??

Eine
0

Tuttarna blir röda efter 21 dagar, så då har du bara att vänta till dag 65.

jonnyroland
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

i går blev det en kattunge helt plötsligtFörvånad

Eine
0

Ojj, Grattis! Tänk nu på att inte släppa ut henne utan p-piller eller kastration! Annars blir det nya bebisar att hitta goda hem åt..

jonnyroland
0

???Förvånad

Lullan1
0

#9 Vad menar du?