God morgon 2007-03-28
God morgon. Dödstrött är i alla fall jag. Det tar drygt två veckor innan jag blir normal efter det man ställt om klockan. Katterna verkar däremot inte bry sig, man blir avundsjuk. Sköt er nu
God morgon på er allihopa. Känner mej oerhört pigg, undrar om något är fel. Eller är det vårkänslor? Katterna sover som vanligt på morgonen. Ha en bra dag.
ett god morgon från oss också
solen skiner å det är verkligen vår nu i luften, men mina katter dom sover INTE!roar sig med att riva sängen, hoppa bland blomkrukor,hoppa upp och se om man kan riva ner tavlor ,samt att se då vad jag tycker om detta!!men en trevlig dag till er alla
ps, är det någon som har ett "litet"råd hur att göra, har leksaker över allt, i massor!!men den lilla söta,kan inte passera en dag utan ha ner tavlor blolmkrukor,upp i bokhyllan och riva, kort å gott lite saker måste ner,så är det!!och hon har rent ut sagt skitkul!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Gog middag! Här skiner solen!
#0 oj Leffe vad tidigt du är uppe.. (mitt i natten nästan ju)
#1 Eva det är vårkänslor! Ljuset gör att man blir piggare!
#2 Läs min tråd Kattanpassa hemmet! Ha en fin vårdag alla på forumet!!

Idag är jag tröttare än tröttast det fina vädret till trots. Var uppe med tuppen för att åka till veterinären med Thera som skulle kastreras. Okristliga tider de har, de där veterinärerna… Nu är det gjort i alla fall och hon ligger och sover i sin transportbur. Lite groggy är hon fortfarande, men det blir nog bättre framåt kvällen. Hoppas det blir lite lugnare i kattfamiljen nu efter det här tilltaget.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Hej på Er
Flytten är överståt - katterna var super duktiga på flyget och har tagit flytten med stor bravour. Dem hade lite seperations ångest dem första 2 dygn men sen har dem blivit hemmavana och njutar av att ligga i fönster karmen och sola och titta ut på alla folk i gården.
I köpenhamn är det vår 15-16 grader och träden har slagit ut, helt uuuuuuuunderbart.
#4 hoppas kissen mår bra!
#5 Hoppas ni kommer trivas bra!!
Nu ska min sambo och jag ut med hans jobb på och äta gott! De blev månadens butik (on off) förra månaden så då bjuder företaget på restaurang!
God kväll!
Har unnat mig en välbehövlig massage idag efter jobbet, underbart!
#4 Skönt att det gått bra med Thera, pussa henne från dotri sin! (och mig såklart)
#5 Oj så snabbt det har gått med flytten, och vad bra att katterna verkar trivas i sitt nya hem!