God Morgon den 1 Februari
Idag är det ny månad och vi går mot våren.Har ni märkt att det är lite ljusare på eftermiddagen mot kvällen.Ska ej bli så mycket gjort idag,utan mest det gamla vanliga,finns lite tvätt ,och sedan får det nog bli virknålen ngr timmar.Jag ringde igår och fick tid imorgon för hcm scanning av Anrhrax,ska bli skönt att få det gjort,snart kommer ju en snygg tjej och hälsar på om allt är som det ska förstås. Hoppas ni alla får en bra Tisdag.

God Morgon
Så här dags för 22 år sen satt jag i en taxi på väg till BB.
TS-Lycka till med kommande scaning och parning.
Snart är det dags att boka tid för Toms scanning.
Stolt ägare till tre La permer
Va bra för metallica vill gärna träffa honom så småningom.jag såg du varit på granngården monica.Har du sett att de här fyrkantiga tetrorna med mjau har en sort för kattungar.Stod under nyheter när jag var på ica maxi här i kumla.Det kanske man kan prova till kattungar.
Iddag slipaas det golv i vardagsrummet så alla möbler är som ett tetris spel i sovrummet.
Jag och zaffie har låst in oss i sovrum och kök. gjort allt jag kan för att det ska l¨åta s¨lite som möjligt, än sålänge går det bra :)
Zaffie var självklart fram och hälsa på killen som skulle fixa golvet och charma honom. visa sig att han också var kattmänniska :D
dock var hans komentar "oj,vilken liten! Är det en sån där allergi katt??"
förklara snällt att vissa anser de men att jag inte höll med helt om det.
Även om jag har allergi mot kat toch inte känner av min zaffie så vet jag folk som blir jätte sjuka av zaffie också. Synd att dom ska gå under allergi fri katt och andra slogans :)
Nej nu är det dags att mala tvserier med zaffie som sitter framför tv:n som man iaf inte ser nått x)
ha en bra dag alla! :)
God mogon. Här blir det bara lungt idag. Vad jag vet:-).
#2 Kan inte låta bli att lägga mig i. Är det Mjaus Tetra, "för Kattungar", som du menar? I så fall så är det enbart smaken som skiljer från alla andra av de där tetrorna. Jag har t.o.m. mailat Lantmännen om det(de som tillverkar Mjau). Såg att det var exakt samma ingredienser som alla andra. Samma mängder, men det är lamm som smaksatts i dessa istället. När jag ifrågasatte det, så fick jag till svar att de hade kommit fram till att många kattungar gillar just den smaken framför annat. Men det är som sagt inget spciellt kattungefoder. En liten parantes bara:-).
Ja visst är det den jag menar.Jaså det är ingen särskild kattungemat det var ju bra att veta,ja det bästa är ju att fråga sig fram,va bra att de svarade dig på lantmännen.

Tyvärr eller vad man nu ska säga så är det samma mat i de tetrorna som i de andra tetrorna.Jag köper burkar dels för att det är så mycket billigare och dels för att det skulle gå åt flera tetror vid varje måltid.
Stolt ägare till tre La permer

Varit hos studievägledaren idag för jag funderar på om man skulle börja plugga kanske. Men vet inte till vad alls. Känns som att en yrkesutbildning på distans skulle passa mig (och min plånbok) bättre än att ta sitt pick och pack och sikta högre just nu. Får bli senare.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler