God morgon 27/3-07
God morgon alla morgonpigga och alla andra. Blev väckt tidigt idag. Hunden har blivit dålig i magen och ville ut. Så det var bara att sätta på sig och trava ut. Och så in här sedan självklart. Ha det skönt idag nu allihopa.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon. Hoppas din hund snart är bra igen Gittan. Här är det som vanligt - när jag går upp lägger sig alla katter på sängen och somnar om utom de två tjockisarna. De följer efter mig för att se när jag lägger upp ny mat åt dem. Sköt er och ha en bra dag
God morgon! Jag är så himla spänd idag, jag och min man firar 14 år tillsammans idag och jag har hittat på en liten överraskning åt familjen i kväll. Han vet ingenting och inte sonen heller för jag litar inte riktigt på att han kommer ihåg att hålla tyst för sin pappa! Jag kan just inte skriva nåt mer här, för han är också iFokusmedlem och jag vet inte hur mycket han kikar in här hos oss liksom… 
Nåväl, han en underbar dag i det fina vädret! Snart är det sommar och bara fötter som gäller!

God morgon!
Här skiner solen idag igen! Hoppas det blir lika varmt som igår! Det fina vädret fick mig att gå ut och springa, vilket händer kanske fem gånger om året!
Lullan, lycka till! Du får berätta sen, för jag är väldigt nyfiken!
Ha en skön dag, allihopa!

Ja Lullan, jag håller med La Joz, du måste skvallra imorgon (eller kanske ikväll, vi är ju alla fokusberoende…
), man blir ju nyfiken värre när man får en aptitretare på en hemlis sådär. 
Igår kom min sambo på (han är smart den pojken) att vi skulle inreda en av våra flyttlådor till Isis som hon kunde ha sitt bo i, hon har ju efter flytten varit helt tokig i dessa lådor som hon gång efter annan försökt bryta sig in i. Under över alla under, fram till skrivande stund har hon inte burit en enda kattunge (peppar, peppar…) och verkar nöjd med sin flyttlåda. Hon är en konstig katt… Men matte är nöjd så hon får vara så konstig hon vill. 
Idag ska jag försöka ta ut kissarna i koppel en stund, det är ju så hysteriskt fint väder att man inte med gott samvete kan låta dem vara inne. Tvätten kan nog vänta idag med, man måste ju tänka på katterna… 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon och lycka till med både hundmagar och glada överraskningar.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God kväll! Nu är jag hemma efter en härlig eftermiddag med picknick tillsammans med familjen.
Jag beställde Italiensk Buffé på planka, handlade lite cider och solrosbröd. Sen hämtade jag familjen och vi åkte ut till Högklint, en utsiktsplats där man ser nästan hela Visby! Det var jättemysigt och familjen blev glatt överraskade! Ibland är det kul att bara göra nåt annorlunda, mitt på en tisdag… eller hur?
#6 Härligt! Det gjorde du bra. Nu blev jag inspirerad att bjuda ut min lillasyster på en överraskningspicnic nån dag i veckan. Hon älskar utflykter mer än nån annan jag vet.
Det var underbart, men men… Nu skulle jag precis hämta kameran för att ladda ur lite bilder så att ni skulle få se, men jag hittar inte kameran!!! Bara den inte har blivit kvar där ute, eller hamnat i soppåsen
Måste ut i bilen och kolla med en gång!
#8 Oj nej! Hoppas hoppas den bara ligger i bilen. Jättejättejobbigt att bli av med kameror.
Ååååh!! *suck* Vilken härlig överraskning!!!! Jag älskar överrasknngar, både att uppvakta och att uppvaktas! :) Picknickar med …. Jag tycker du var toppen som fixade en sån härlig uppvaktning idag på er dag! Grattis förresten! :)
Vi hade underbart väder idag så jag bjöd familjen på grillning, årets första! :) Vi firade att hunden fyller 2 år och hon fick både korv och majskolvar! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#11 Tack! Det låter ju jättemysigt med grillning också, det har vi inte gjort ännu! Det luktar så ljuvligt! *mums*
Vilken härlig bild!
Längtar till Gotland
maken kommer därifrån(Dalhem). Och hans syster med familj har mjölkgård i Ala där vi brukar bo när vi är på besök. Svärfar bor i Havdhem.
#13 Kul! Då är ni på Gotland och hälsar på ibland förstår jag!
God natt. Har haft en jobbig dag i dag. Nu ska jag sova