Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningsresultat
Läst 1060 ggr
MonicaLagerquist
2011-01-29 19:12
0

RESULTAT NERK 2011 01 29

CAC CRX n   S*Lejets Izak Instamatic

EX1 CRX d   S*Jazz-Annas Shaggy

EX1, NOM CRX f  S*Jazz-Annas Daphne  

EX1 CRX d 03  S*Silkwave's Rolf Sievert  

CAC CRX d 33 S*Caturday Solomon the Successor

Stolt ägare till tre La permer

[Silkwaves]
2011-01-30 00:02
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Monica! Du är fantastisk och snabbare än vi som var där!!

En jätte,jättetrevlig utställning trots att det var så få cornishar. Jag fick möjlighet att träffa både Ylva, Anna, Steph och Birgitta som jag gillar jättemycket och inte sett på alldeles för länge. Roligt att få se deras fina kissar och alldeles speciellt Annas Dapne. Kattnappningsarmen vara i utfällt läge men jag behärskade mig i sista stund. Superfin kisse. fick ingen bild på henne men ni får se en bild på min söte Sievert istället. Han blev livrädd av hankattslukten och tyckte inte alls det var kul att visa upp sig. Som tur var slappnade han av på eftermiddagen och ägnade sig glatt åt att sälja in Cornish till svenska folket Kyss

LinusCRX
2011-01-30 10:01
0

NERK var jätteduktiga på att lägga ut resultat snabbt på hemsidan samt att man fick möjlighet att följa panelen från soffan hemma Skrattande  Toppeninitiativ tycker jag.

Grattis till fina resultat! Ska med spänning följa utställningen hemifrån idag också.

MonicaLagerquist
2011-01-30 10:23
0

#1 Som sagt så lägger ju NERK upp resultat under dagen och visade även en hel del i webbTV.

Stolt ägare till tre La permer

lockar
2011-01-31 21:35
0

Nu är jag hemma från Örebro. Det var en trevlig utställning. Kul att träffa andra rexägare. det var ett tag sedan jag var på utställning. Får nu anmäla Solomon igen.

Träffade flera besökare som undrade om man klipper rexar. Det var även några på tåget som frågade det.

AmazingNature
2011-01-31 22:03
0

#5 förstår lätt deras fråga när man tänker på Pudel Glad