Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1061 ggr
Mona22
0

God morgon 30 jan

Sitter på utställningen i örebro nu. Massor med folk. Kom hit väldigt tidigt i morse. Fick vänta en halvtimme innan man fick komma in.

Det är många fina kullar man ska tävla mot varav en rexkull som är så vacker!! Sedan skogis veteran som jag ställer i, ja nästan alla motståndare är EC Tungan ute
Men det är inte det viktigaste att vinna utan det är roligt att träffa folk.

Ha en bra dag allihopa.

[Wideudde]
0

lycka till allesammans!

MonicaLagerquist
0

God Morgon
Ikväll är det möte i båtklubben och jag satt och lästa protokollet från kommuns möte angående höjningen av avgifter för bla vår båtklubb.Kommun är på jakt efter folk som har båt och kolonilotter.Det kommer att höjas rejält.En av kolonilotterna får en höjning på årsavgiften för varje lott från 863 kronor till 4000.Vår båtklubb kommer att få en höjning från  10 tusen till 70 tusen för hela arrendet det är ca 130 båtplatser som ska bära den kostnaden.
Det kommer inte att bli ett skojsigt möte ikväll

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

ja nu har vi packat upp allt efter vår resa och allt går i normala banor igen,ganska skönt.Det går att dricka vatten igen,och man kan virka,jag gjorde två princess tårtor men garnet tog snart slut där nere,nästa resa blir det fler nystan.Och att träffa katterna igen var underbart.

nakenkatt
0

Lycka till alla i örebro,jag är hemskt ledsen att jag ej kan vara med.men det har blivit för tight om tiden.Håller tummarna för alla cornishar och sphynxar förstås.

MonicaLagerquist
0

Rosig om kinderna och svettig på ryggen.Det är jobbigt att pulsa i snö.Om en stund är det TV-dags.Handboll.

Stolt ägare till tre La permer