S* Hub Cats Sparzanza

Kul att se bilder på katterna.Finesse skulle nog behöva banta en del.
Stolt ägare till tre La permer
Villken vacker katt och vacker färg..
Jo tack…
men dels e hon kastrat å sen går hon ju å smaskar på Bebis kittenmat…. så d e väldans svårt å få ner henne i vikt…
Skulle vilja höra med er oxå om Bebis e en chokladskpsilveragouti maskad?? Tycker svansen e så väldans mörk….
sötnos

söt kisse
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
sötis
Jättekul att se bilderna på sparzanza.Ja just nu är vi på utställningsplatsen för att imorgon ställa ut hennes två kullsyskon.Det ska bli spännande.Agnetha.
#23 Inte röd,creme eller lila i alla fall
,nästan 100 på det

Så fin hon är i päls och typ.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#24….
… ja Agnetha vill att jag ställer henne… e ju inte så mycket för d, men kanske man skulle pröva….
(blir väldigt allergisk av andra raser….
…. men kan ju kanske proppa i mig mediciner….)
Hon e ju reggad som choklad men tycker svansen e så mörk så jag undrar om hon inte e brun? Jag har ingen erfarenhet av skp, silver å agouti, å hur d gör med grundfärgen… men ränderna på benen e betydligt ljusare än svans tex….
Trampdynornas färg kan ni se här…
#25 På min skärm ser tramdynorna ut att höra till en choklad

Så fin hon är.
Hon är fin
Javisst e hon??
Tack till er båda!! Å så Underbar hela hon i temperamentet oxå…
Vår lille bebis har nu blivit en stor kicka!!
Jag bara älskar hennes huvud
och resten med men jag gillar henne huvud.. kindbenen och hennes längd.. Snyggt..
Ja hon är så vacker,lik sin mor Hub Cats Meliss jätteroligt att du är nöjd med henne jag är så glad att du köpte henne,bättre hem har hon inte kunna fått.Hälsa Oliver.Agnetha.
Tack för fina ord Agnetha! Oliwer hälsar tebax! 
snygging!!!!

Jag gillar henne.
Hon utvecklas så fint!

Jag är ju lite partisk,men jag tycker att hon är fin.
#46 Man blir lite partisk när man är nöjd med utvecklingen av linjerna.Det är ju ett jobb man gör.Du har ju inte precis parat 2 inköpta katter och hulleribums så blev det snyggt.Min uppfattning arr att du har ett mål och är väldigt tålmodig och noggrann och använderkatter du fött upp.Så fram för mer partiskhet
! Jag lyckas också få till det ibland och skitlycklig är jag
!Förstås!
ja Marie jag måste nog hålla med hon vart väldigt bra,hon har blivit så vacker från att ha varit den lilla lilla stackare som vi fick för ett år sedan.hon var den minsta unge jag fött upp och vi matade henne med nappflaska.hon vart något alldeles speciellt.