Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 332 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-03-26

God morgon. Måndag och en hel veckas arbete väntar. Och sommaren närmar sig.. Ha en bra vecka och sköt er

Lullan1
0

God morgon!

Måndag - trött - stressad

Ha en bra dag!

La_Joz
0

God morgon!

Måndag! Jippie, äntligen måndag! Det betyder att vi är ännu närmre påskhelgen då jag har långledigt! (Man måste ju tänka positivt!).

Verkar som att solen kommer skina idag! Underbart!

Ha en bra dag!!

[Wiveka]
0

Åhh, idag är det min födelsedag!! Blev väckt av familjen vid tjugo över sex, sedan skulle de iväg till jobb och skola. Jag har ledig dag!

Underbart fint väder, senare blir det middag med koreansk kyckllinggryta och efter det tårta.

rexmamma
0

Grattis på födelsedagen!! Skrattande

Natali
0

God morgon, och grattis på födelse dagen!

Jag väntar på besök från stockholm, som har tingat en kattunge. Under natten har det dåliga kattungen faktiskt gått upp 6 gram! Har städat, och flyttat, och ska nu ge lillen lite mer. Han har haft diaree. Och själv är jag total slut, då jag ju var på utställning. Har inte sovit nog, plus att jag anstängt kroppen för mycket (vilket inte är så svårt…).

Hoppas jag får sova lite under dagen i alla fall…

Solen skiner ute, och det ser i alla fall ut att bli en bra dag här uppe i norr!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

chikan
0

Godmorron allihop! Har haft en härlig morgon. Jobbar hemifrån på förmiddagen och ska på möte här i stan på eftermiddagen (pendlar i vanliga fall). Så jag och Fuffens har haft en riktigt mysig morgon med massa putsning och gos och sedan en sväng ut på gården i solskenet. Fuffens tyckte att trapphuset och grannkvinnan som äger en main coon och en "oäkta" dotter till denna var mest spännande. Utomhus var lite väl läskigt idag, trots att det gick jättebra igår. Konstigt hur det kan växla så.

Eine
0

God förmiddag alla vänner.Jag har sovit länge idag, har jätteont i luftrören.

#3 GRATTIS födelsedagsbarn!

#5  lycka till med små kattungar som har varit dåliga.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

cherish
0

Gomorron allihop!

Helt färdig efter utställningen men på topp och jobbar ändå. :) Ikvälll är det arbetsmöte och förberedelser inför vår egen utställning om ca 1 månad.

#1: Hoppas du får lite lugn och ro idag så du slipper stressa ihjäl dig!!!

#3: Grattis på födelsedagen! Middagen verkar perfekt! Gör ni middagen själv eller äter ni ute och firar??

#5 Lycka till med kattungeköparen! Se till att vila och ladda batterierna inför helgen. *blinkar*

Alla andra - ha en jättebra dag!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

solskensbarn
0

Hej Allihopa! Nu har sesam och jag varit på utställning! Det gick inge vidare bra alls, domaren gillade inte Sesam. Men jag hade en jättetrevlig dag och nu är jag nog dessvärre såld på det där med kattutställning, så fler gånger lär det bli!! Både Sesam och jag somnade ovaggade när vi kom hem på kvällen efter en lång dag. På söndag var jag tidigt upp igen, för då var det hundens tur att ställas ut!

Ha en bra dag!

Anna77
0

#3 Grattis på födelsedagen!!!

Skönt att höra att de flesta har SOL nu!

Ha en fin dag alla på forumet!

AnneAlva
0

#3 Grattis på födelsedagen! Hoppas det har varit en skön dag hittills.

Här är det sol och fint och det är sååå skönt. Blev alldeles glad när jag cyklade från museet där jag praktiserar tidigare idag. Dock kom jag hem till en bebisbärande Isis och mitt goda humör fick sig en törn. Förstår inte varför hon ska hålla på så jämt jämt jämt. Är det bara vi som har det här problemet eller bär era honor också omkring på sina ungar i tid och otid?? Frustration är bara förnamnet…

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Leffe
0

#3. Grattis party2 på födelsedagen

EvaG
0

Grattis Wiveka!
Krya på dej Eine!
Hoppas det går bra med kattungarna Fylgias!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
0

God kväll. Har tittat på Anna Pihl. Det är en lättsam men spännande serie. Men språket….

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0

Jag missar den serien hela tiden. Såg förra omgången, men nu är det ju slutspel i hockey och är det inte slutspel så är det ju kvalserien. Vilket gör att jag missar allt annat

Inlägget är låst för nya kommentarer