Umeå...
Ingen som har något skvaller därifrån?
Är så nyfiken på hur det gar gått…
Är också jättenyfiken! Nån som vet nåt?

Samma här, väntar på "rapport" ja nåt lite roligare än "sabotaget". Helt sjukt, vilka missfoster det finns.
Jag var där, min crx Zorro blev nom och min sph Chino blev bis ungdjur. Jippi!!! Nu är det dags att fara igen.
Det var rätt tråkigt med det som hände där, först inbrottet sen kattklippningen. Alla var oroliga o gick o sneglade på varandras burar för att se om det hände nåt. Annars härlig stämning som vanligt på en utställning!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#3 Grattis, lycka till idag!

Jag vet att det gick bra för Cherish igår, hennes crx Phoebe fick sitt cert och hennes europé Dreamy blev NOM. Hoppas det går lika bra för henne idag! *håller tummarna*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#5 Vad kul för henne! Hoppas det går lika bra idag!
Grattis alla och lycka till idag med
Stort Grattis till era super-duperfina Cornishar!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ingen som vet något om en blå Texas? 
Idag blev min Zorro bis!!! Min hona Zucca blev biv båda dagarna! Sphynxen blev nom idag.
Har varit så trött tyvärr så jag har haft väldigt dålig koll på övriga katter.
#9 Har för mig att Texas blev biv idag men är inte helt säker…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#10 Grattis till Zorro! Så kul att få bli Bis!
Har du några bilder att lägga ut så vi får se hur en Biskatt ser ut? 
#11 Har dåligt med bra bilder på bis-killen, men här är ett på båda mina bis-pojkar! Gissa om dem har en stolt matte. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#12 De är jättevackra! Vad blir det för gott ikväll att fira med?
#13 Har inte tänkt så långt… Killarna är hur busiga som helst, vet inte om dem har tid o äta nåt. Dem fick lite rå fläskfile igår kväll när vi kom hem men idag får dem busa av sig så kanske vi hittar på nåt trevligt imorgon. Det är dem som ska fira då dem skött sig utmärkt. Alla tre kissarna charmade domarna. I panelen satt pojkarna så snällt på sina små bord! Dem är verkligen mattes ögonstenar!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#10 Stort GRATTIS!! 
Kul att Texas fick en BIV :-)
Hej allihop! Jaaa Phoebe fick sina cert båda dagarna och jag är såååå nöjd! Nu hoppas jag på IC-titeln i Trondheim på lördag och första CAGCIB-certet på söndag, då har hon gått lika långt som min perser Chanel gjorde, längre än så kom vi aldrig. :)
Jag har sett så många otroligt snygga rexar i helgen óch är helt sjuk, och färdig. Vi kom hem ca 23 i natt och klockan var inte halv 1 förrän jag stupade i sängen. Då hade jag torkat spyor efter lillflickan som blev akut åksjuk när hon kom hem … gungande bil … Så kan det gå! :)
Dreamy blev NOM på lördagen, helt rätt, och missade nomineringen på söndagen till vår stora sorg. De ropade aldrig ut i högtalarna att domaren skulle nominera. Men värre var att vi missat skriva upp burraden katterna satt i (Dreamy o hennes pappa) så inte ens assistenten kunde hämta dem. Surt sa räven .. de hade säkert hamnat i panelen. Dreamys pappa Zorro blev BIS på lördagen och Dreamy 2-a. :) Men vi kör vidare! :)
Har skrivit upp de resultat de rapporterade innan vi åkte, katalogerna är hemma så ikväll hoppas jag ska kunna återkomma med mer rapport om hur det gick för alla.
OM jag missade nån crxifokus-människa - förlåt mig! Hade glömt skriva ut lappen på de som skulle dit…. Texas är en snygging Anna. :) Och Zorro ….. *love*
Fylgias katter tog sina cert i helgen oxå kan jag berätta. :) Vi har otroligt fina katter … *blinkar:
GRATTIS till ALLA!!! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
PS. Glömde ju säga att Lines katt Baileys (vår husis) blev 2a på lördagen av 6 och 3a på söndagen av 7 katter. :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Grattis till alla!

Grattis alla o speciellt grattis till Baileys från Alf