2011 01 22
God Morgon Lördag!
Här sitter jag fast jag borde vara i köket och äta frukost.
Stolt ägare till tre La permer
Nu har man ätit frukost. Vaknade idag strax efter den tiden jag stiger upp när jag jobbar. Tänkte nu missar jag tåget till jobbet, och hoppade upp ur sängen. Men kom då ihåg att det är ju lördag idag. Så jag somnade om. Nu är jag lite tung i huvudet. Det blir man när man somnar om på morgonen.
Ska eventuellt sy en ny burklädsel, till utställningen nästa helg. Fanns inte den färgen jag ville ha. Men det kan nog bli bra ändå.
Ha en bra dag.
Min TV fungerar inte,så jag får rätt mycket tid över att göra annat på.*Måste* inte se repriser på det jag missat i veckan.Inget ont som inte har något gott med sig.
Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon!
Här är det lugnt!
En nyparad Atti sover med Kisi och Boop och en Zingo gör sitt bästa för att få ytterligare en dam på fall i gästrummet. Hon är inte lika lättflörtad som Atti var 
Snön faller och jag och min flickvän målar nagnarna och fixar oss… Hihi!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God eftermiddag
Var på Operan igår med arbetskamrater och sedan blev det Cadierbaren på Grand Hotel och sedan Gondolens bar
Så jag fick vänta med att köra hem till eftermiddagen
God kväll!
Jag har blivit sjuk och har roat mig med att skriva klart min verksamhetsberättelse och lämnat in den. Blev en ansträngd promenad då luftvägarna inte riktigt hängde med - tycker verkligen inte om att bli sjuk. Det positiva i det hela är att jag iallafall är ledig framt ills på Onsdag.
Katterna verkar må prima idag, mycket bus och lek.