Jag är här!!
Jag med, men är så trött efter helgens utställning så jag läser mest bara…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Så trevligt!!! 
#4 Haha!

finns här
Hej Majsan! 
Det här är nästan som ett upprop i skolan! *fniss*
jag har "plockat" en JÄTTESTOR nedfallen tallgren i stadsskogen idag. Den tog upp hela bilden! Har tänkt har projekt "bygga klätterträd". Men jag får nog vänta tills sambon kommer hem, han blir så nervös när jag börjar borra…
#8 Hihi, det är nog bäst att låta sambon borra i såfall! Om du vill kan du ju visa lite bilder från det förestånde bygget och sedan slutresultatet! Det skulle vara jätteskoj!
will do! har bara min gamla kamera här hemma (och den har jag dessutom lånat tillbaka från min syster som fått ärva den) eftersom sambon har med den "proffsiga" till chicago. orkar inte gå ut i bilen just nu dock… den ligger kvar där så länge. typ lika tung som jag tror jag, så jag orkade inte släpa upp den fyra trappor… dessutom vet jag inte vart jag skulle göra av den här inne - den skulle nog ta upp halva vardagsrummet om jag lät den ligga ner! hjälp! vad har jag gett mig in på? jag har en reservplan också utifall att det blir mig övermäktigt…
Väntar med spänning! *fniss*
oj! nu har filmen jag skulle se börjat. Så jag säger godnatt för ikväll. Eller åtminstone fram tills nästa reklampaus…

Jag är också här. Men måste ju läsa mig igenom det folk skrivit. Eller ska jag säga som det är köpt så mycket skönhetsmedel till mig själv idag att jag fortfarande packar upp.
#13 Vad har du köpt? *nyfiken i en strut*

He he det var inte så mycket egentligen, men du vet när man inte bor i innerstaden längre, så kilar inte bara in o handlar, utan plötsligen är allt som är nödvändigt för oss "tjejer" slut. Parfym (nåja eau de toilette) escadas "magnetism", läppstift cliniques "party red" och shisheidos light foundation med solskyddsfaktor. Kostade en hel förmögenhet. Men sen är jag billig i drift igen, tills nästa gång allt är slut samtidigt.
#15 Vad mysigt, då ska du bli fin nu då!
jag hade visst redan sett den där filmen… kanske skulle ta och läsa ut min bok istället?
jag finns åxå här.
har svårt att slita mig härifrån, detta är ett så trevligt forum, samt att alla verkar så trevliga,så jag hoppas att ni alla får en riktigt trevlig vecka
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hoo. Ekar det? Om det ekar är det ganska tomt.