Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 579 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 18 Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vaknade på tok för tidigt! Jag harfortfarande inte huvudet upp och fötterna ner efter min resa. Vad gör man då? Ja då sitter man och tittar igenom bilderna från resan så klart Skrattande

Här är en solnedgång över bergen i Palm springs, californien!

God morgon!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

nakenkatt
0

Vilken vacker bild! jo jag är också uppe med tuppen idag.Min äldsta dotter jessica är på Teneriffa så hennes tre barn har sovit här i natt.Så jag har precis skickat en trettonåring och en elvaåring till skolan.Kvar hemma är Lucas fyra,och han tyckte det var helt ok att stiga upp kl6 och klä på sig och käka frukost.Så något mer vila den här dagen kan man nog glömma.

MonicaLagerquist
0

God Morgon.

Idag har vi ett veterinärbesök inplanerat och en katt som ska skrivas över på den familj där han har bott sen mellandagarna.

I övrigt så ska det väl fixas och donas med det vanliga.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

Vilken fin bild.

Mina planer för dagen är att åka till hobbyaffären och titta och drömma bort i modelljärnvägarnas drömmar samt köpa skarvjärn och plastlim

Sköt om er

nakenkatt
0

Monica är det Arcona som ska flytta?

MonicaLagerquist
0

#4 Ja Arcona blir kvar i Bålsta ihop med Crille.Arcona har bott där sen mellandagarna och nu ska vi fixa till alla papper och besiktningen.

På lördag flyttar Ögonaböj till Kalmar.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

jättekul hoppas allt komer att funka jättebra denna gång.Ögonaböj är en väldigt söt katt.Metallica önskar farmor lycka till i kalmar!

Eine
0

God eftermiddag-Här är full fart på de kvarvarande ungarna..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ahradia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla. Idag har jag gjort mycket mindre än jag borde gjort. Men det är ju en dag imorgon med.

Jag håller på att lära sambon att sticka. Picasso har inga invändningar verkar det som Kyss

Witches don't get mad, they get even.

Ulricah
0

God eftermiddag!

Idag började den nya terminen så jag känner mig upplivad.

Katterna är fortfarande stela och trötta efter kastreringen igår men de kan åtminstone stå upp utan att svajja. Himmel vad de var wobbliga igår.

Nu ska jag ta hand om tvätten, sen träna, plugga …

MyTwiggs
0

#8 Åh så härligt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com