Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 733 ggr
LykkeLii
0

Förslag på presenter..

Har en kompis som fyller år om några dagar och hon fyller 20år. Min fantasi är dålig nu och jag vill köpa något till henne, för något under 100:-. Har inte känt henne så länge så det blir bara svårare då tycker jag. Tips?

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

Salmissra
0

Köp en flaska vin och lite godis i papper (typ twist osv) och gör en liten presentpåse med cellofan runt :)

Förutsatt då att hon dricker vin eller alkohol överhuvudtaget men jag hade alltid blivit glad över en sådan present.. Slurp ;)

nakenkatt
0

Jag gillar ljus i alla former,kanske kan du göra en bricka med ngr ljus.Du kan ju arrangera som du vill.min 20 åring gillar det väldigt mkt.

LykkeLii
0

Ska gå på stan och se vad jag hittar..

#1 Något vin du rekommenderar? Glad

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

citrina
0

Det här är ett gott vitt vin. Passar bra att dricka bara som det är också. Friskt och mkt smak.

Mest prisvärda vita Boulder Bank Sauvignon Blanc 2009 (6367), Nya Zeeland, Marlborough Moget 3/5p 77 kr
Sauvignon blanc från Nya Zeeland brukar vara rena fruktcocktailen - och Boulder Bank laddar upp med en frisk koncentrerad smak av druvor, krusbär, nässlor och paprika. Dessutom finns här en rökig mineralig ton som gör det här till något extra. Prova den till skaldjur.

Rescension från HD

dragonstar
0

OM du är osäker finsn det ju små flaskor för typ 25 kr. Då kan du ju köpa två olika smaker.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Eine
0

En flaska torr cava förstås!Och doftljus! Rekommenderas om hon har en kärlek i sitt liv(helst mänsklig dåFlört)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora