Letar efter vuxen Cornish Rex
Jag har varit utan katt alldeles för länge och har förälskat mig i Cornish Rex, så jag letar nu efter en vuxen kisse som behöver nytt hem.
Hör av er om ni vet någon!
Helst någon där hemmet är viktigare än pengarna, för vi har ett bra hem att erbjuda men har inget överflöd av pengar tyvärr.
Kommer att han en ettårig blå hane till omplacering under Ca mars månad finns att se på min hemsida.hub Cats.
Hittade jag rätt sida om han heter Antrax? Är mycket intresserad! Vad kommer du vilja ha för honom?

Vi har en jättemysig hanne född i september 2010 som letar nytt hem att mysa i!
Han är chokladtigré/vit och kastrerad. Okomplicerad med ett toppentemperament. Om du är intresserad så tag kontakt med oss genom vår mail: happy-days@hotmail.se så får du mer information.
S*RexEllen´s cornish rexar

Jag har en kastrat hona som behöver flytta framöver då hin inte trivs ihop med sin dotter.
Stolt ägare till tre La permer
är du intresserad av anthrax vill jag att du tar personlig kontakt med mig.Skicka ett mail i så fall som första kontakt.Sedan kan vi pratas vid.Min mail adress är shubcats@hotmail.com

Jag har en jättetrevlig röd hane som är ett år gammal. Oerhört gosig och mysig. Finns i Skövde. Är det intressant kan du nå mig via annelie@curlsnclaws.se
jag är intresserad av en hona rex som sällskap till min cornish rex. Gärna nåt eller några år på nacken. Nån som vet nån?
Tack