Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 1295 ggr
lycksam
0

Söker omplacerings-rexar

Jag och min sambo vill gärna utöka familjen med ett par crx:ar. Två stycken för att de vissa dagar kommer att få vara ensamma när vi båda är på jobbet samtidigt. Och cornish både för att de är så vackra och verkar vara underbara och för att vissa i vår bekantskapskrets är allergiska. Kanske det hjälper lite i alla fall när vi ska ses:)

Vi har haft katt förr (och råttor och hund) och även om vi inte haft just rexar så har jag vid flera tillfällen tagit hand om en oriental som jag har fått för mig har ett liknande lynne…? Och hon är fantastiskt trevlig.

Vi bor i en tvåa i Stockholm, nära grönområden, med en balkong som i sådana fall skulle nätas in.

Om någon har, eller känner till någon som har, två kissar som söker nytt hem, så får ni gärna kontakta mig. Och alla tips om hur man bäst tar hand om dem välkomnas också.

Nu ska jag lusläsa den här sidan:)

Hej så länge.

Spotless
0

Vad roligt att ni vill öppna upp ert hem för nya familjemedlemmar! Klokt att ni väljer två stycken! Oriental och CRX påminner, över lag, en hel del om varandra när det gäller personlighet, sedan finns det naturligtvis skillander hos individen också.

Skulle du kunna maila mig privat? info@spotless.se Eventuellt letar två kastrerade honor nytt kärleksfullt hem.

MyTwiggs
0

En av mina kattungeköpare ska omplacera en fin kisse! kastrerad hona på snart två år. Hör gärna av dig om du är intresserad så ska jag medla! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vixxen
0

Känner två rexar som behöver flytta!

Hör av dig till: VoxBauers@telia.com

Rexjen
0

Vi har en buskille som söker efter rätt hem. Kolla in hemsida och blogg för mer info, eller maila mig privat på jenny@rexdandy.se om det låter intressant.

Zaya
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en tjej som behöver flytta snarast

maila om ni är intresserade kan levereras 11/11

li.arvehell@gmail.com

marli09
0

Vi har två cornish rex honor som behöver nytt hem. Hör gärna av dig till oss på ulrikaahlström@telia.com så kan vi maila bilder osv.

Gardsromantik
0

Hej Marli!

Såg att du tidigare hade cornish exhonor - finns någon kvar - vi funderar på en till sällskap

MonicaLagerquist
0

Jag har en honkastrat som behöver ett nytt hem.Hör av dig om du är intresserad.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

Kommer att ha en trevlig kastrat hane för omplacering till våren.Agnetha Andersson hub Cats.

lycksam
0

Hej alla.

Vi är numera fodervärdar åt två trevliga krulltottar:)

Tack för alla svar.

Carolinewest
0

Även jag söker efter en cornish rex eller nån ras som inte hårar så mycket. Har precis köpt en cornish rex hona ca 3år. jag bor i stockholm. Ser att inlägget är äldre men undrar ändå om nån har en hona att omplacera.

Tack på förhand