Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 652 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon fredag 14/1

God Morgon.
Vaknade vid sex och vid sju orkade jag inte ligga kvar i sängen längre.
Vi ska in till uppsala en sväng idag och sen ska det väl fixas en smörgåstårta till födelsedagsbarnet som fyller 24 imorgon.

Stolt ägare till tre La permer

noir
0

Jag har precis gått upp, sovit fåligt senaste dagarna, och det hjälper ju inte att min sambo biter mig i läppen när jag vakna halvt till mitt i natten! aja… lite sovmorgon iaf.

Ska handskas med en über kelsjuk zaffie, samt städa. Kommer en hel del folk över i kväll och spelar lite sällskaps spel m.m

Avots
0

God morgon

Fortfarande trött trots att jag just steg upp, har tänt i kaminen men det känns ändå kyligt. Nu blir det frukost och därefter är det nästan dag satt åka i väg till jobbet.

Ha en trevlig fredag!

nakenkatt
0

God morgon kära vänner.Ja här är det ingen ledig helg utan en tuff arbetshelg som börjar ikväll och slutar måndag kväll.Men men nästa fredag så här dax är vi på Arlanda flygplats gud så skönt det ska bli.Eddie och Metallica ska vara hos min arbetskamrat from Torsdag så jag ska packa åt dem först.hus och övriga katter överlåter jag tryggt till min dotter.Ha en jättebra helg alla som är lediga,själv ska jag göra det bästa av den.

MyTwiggs
0

God morgon! Jag har sovit som en stock! Herre gud! Jag kom hem från USA igår och det var en låååång resa från Phoenix. 22 timmar tar ut sin rätt och nu är jag fullständigt utmattad.

Idag blir det förhoppningsvis att åka till Eskilstuna för att ta hand om flickvännen som är nyopererad.

Ha en bra dag och en trevlig helg!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

Godmorgon

Ts Smörgåstårta gör jag alltför sällan..Jättegott.

#1 Sällskapsspel är kul,det gillar ett av mina barnbarn också.jag tillbringade en stund på Julafton med Yatsyspel faktiskt.Tror att jag vann..Obestämd

#3 glöm inte nytt solskydd och ta tjockt på när du är i solen..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
0

#5 Jag är riktigt såld på sällskapsspel, gärna sociala spel (trotts att jag haft svårigheter med det sociala pga depression under lång tid, man kan aldrig sluta utmana sig själv och nå nya höjder)

Mitt nuvarande favorit spel heter Absolut Överens! Det går ut på att man i lag ska vara överens/tänka lika.
T.ex Man får ett påstående "saker tjejer alltid har i väskan" sen ska alla som deltar i spelet samtidigt skriva ner 5 saker de kommer på under tidspress. Sen kollar man igenom alla svar med sin lagkompis och antal rätt = antal steg mot mål och har man inga rätt så får man gå bakåt!

Kan varmt rekommendera det spelet, man skrattar och upptäcker nya saker och inte minst hur olika man tänker!

Yatsy är också ett kul tidsfördriv på resa, raster och likande :)

AlexH
0

goddag! vilekn superfödelsedag TS! Min lille son Manfred fyller hela 6 år imorgon så det blir kalas här hemma med! :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Leffe
0

Sällskapsspel är toppen. Själv har jag suttit till mesta delen av dan. Det har gjort minst ont i foten då

Sköt om er nu på fredagkvällen