Fodervärd sökes!
Topaz har ju inte hittat rätt hem än, och nu har han blivit en riktig pralin som vi inte riktigt vill släppa helt än. Jag vill kunna ställa honom en del samt få 1-2 parningar efter honom. Eftersom vi har hans syster och farmor hemma hos oss så kan han tyvärr inte bo kvar här längre. Han börjar snart bli könsmogen och tjuvparning vill vi inte råka ut för. Därför söker jag nu en fodervärd på hel eller halvfoder till honom.
Fodervärdskapet begränsas till 1år sen övergår han fullt ut till nya ägaren.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Han är minst lika mysig, busig, gosig och fin som han ser ut på bilderna.

Här sitter han på akvariet bredvid sin lika mysiga syster som skall bo kvar hos oss.
Han är nu 6månader och har fått en helt underbar lockig päls.
Åh….om jag bara kunde
. Han är så snygg!
Vilken snygging ;)
Var i Sverige bor ni?

Toppen fin grabb.Men tyvärr släkt med min hona och sen är ju min hankattskvot fulld.
Stolt ägare till tre La permer

Tack alla! Jag är själv riktigt nöjd med hela kullen både till det inre och det yttre, där han är en av de bästa.
.
#4 I Jämtland utanför Östersund. Är dock ganska ofta på resande fot så område som fungerar för fodervärd är rätt stort. Om rätt person bor en bit bort så hör av er i alla fall så får vi undersöka möjligheten. Är tex ner till Stockholm minst 3ggr under hösten samt några ggr under våren.
Jag planerar att avsluta foderavtal inom ett år oavsett om det är hel eller halvfoder. Sen går det att diskutera lösningar om han skulle börja strila under tiden. Han har dock flera ickestril hanar bakom sig. Tex pappa, som först nu i vår som 3åring börjat markera ibland.
#3 Håller med 
#6 Du ska se att snart dyker det nog upp rätt hem :)

Han ser fin ut
(känner mig lite delaktig 
). Lycka till med att hitta rätt hem till honom!
Oj,l det var synd! Bor nere i Skåne. Det är ju en bra bit :P

#8. Du skall med all rätt känna dig lite delaktig till min fina kille.
#9 Lite långt för en kisse på foder om "mina" honor är längre norrut, i övrigt inte omöjligt. Hans helsyster flyttade till Lund. Mina barns farmor bor nämligen i Helsingborg så det blir någon tur neröver ibland.
Åh, denna grabb är bara för söt och underbar!! Katt-nappade han nästan på Umeåutställningen.

#3 säger samma sak, om jag bara kunde och fick för maken.
Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

Måste tyvärr berätta att trots några intressanta kontakter bor han fortfarande kvar hos oss.
Fick ha en chans att träffa en spekulant vet jag att han säljer in sig själv. Det säger alla som träffat honom. Underbarare katt har jag nog aldrig haft och det gör ont i hjärtat att inte kunna ha honom kvar här hemma. Nu är läget ohållbart då hans farmors mor inte klarar av att ha två ungdomar kring sig samt allt stök med att hålla honom och Cissi ifrån varandra under studer vi inte har dem under bevakning.
Nya bilder finns, kan lägga ut dem när jag kommer hem igen (är i Stockholm denna veckan på kongress).
Hej!
Du har möjligtvis inte kvar Topaz?? (hoppas!!)
Jag har länge funderat på en "Rexare", men då jag har sjukpension så vill inte pengarna räcka till för att köpa en…..
Jag bor i Umeå, så det är ju inte så hemskt långt bort.
Väntar med spänning på svar!
Annika

En trevlig fortsättning på julhelgen önskar jag er alla.

Vilken sötnos han är.
Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

#16 Tack, kan lova att han är populär här hemma.
Nu har vi i alla fall en familj som han kommer få det bra hos!!
.