Nerks utställning
Solomon har ett CAC sedan tidigare. Ska nu ställa han i Örebro. Om han nu får CAC där så är det samma domare som han fick sitt första CAC av. Är det något jag måste göra. Det är första gången det händer för mig. Jag vet att en annan domare ska också skriva på. Ska jag säga till innan eller om det blir aktuellt med ett CAC

Tala om det i sekretariatet på morgonen och sen ser du till att du får en kontrasign om han får certet av den domare han har.
Stolt ägare till tre La permer
Tack Monica
åh vad jag kommer sakna Nerks utställning,det är ju vi nerkingars stora händelse i Januari.men det får väl duga med egypten,får sikta på juni utställningen istället.

#3 Resa till ett varmt ställe låter betydligt trevligare än att kliva upp mitt i natten och fara i flera timmar i snöstorm.Vi skippar också NERK i år.
Stolt ägare till tre La permer
Jag tycker det är så bra med Nerks utställning. Passar på att ta en liten minisemester. Gratis rum och mat. Min mor bor där.
Ja jag ska sitta där nere i egypten och hålla tummarna för er allihop.
#6 ha det gott och ta med en liten tröja.Det kan vara kallt och blåsigt denna årstiden(om ni inte ska till öknen och Luxor,där är det alltid varmt)
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Det skall ligga vid öknen och heter El Quesir.
#8 Nytt för mig,men öknen låter bra!Då är det poolen som gäller antar jag.Där jag brukar vara finns bara Nilen som ju inte är badbar.Ha det så underbart och var inte blyg för att pruta!
Tack tack,vi åker den 20 januari.Har hört att risken är stor att åka på olika magbacciller mm är det ngt speciellt du tycker man bör tänka på när det gäller maten mm har rest en hel del men klarat oss.
#10 Har varit dålig i magen varje gång jag varit där(6?)Imodium är bra.Annars finns piller i butikerna som är rena hästmedicinen och fungerar direkt!Och jag äter aldrig köttfärsröror där,eller löskokta eller lättstekta ägg.Men allt som är välgrillat och välstekt,förutom förstås oxfilé som måste vara jätteröd om jag ska äta den
.Men det värsta är pengarna,de är väldigt välhaterade och smutsiga,särskilt lägre valörer.Så där gäller våtservetter i massor.Eller/och alcogel om du lägger det i stora bagaget.
Tack för tipsen,jag har varit och inhandlat lite av varje,för magen och alcogel i flaska och som våtservetter.Det är ju bra och veta vad man ska undvika i matväg.Vi hat tagit halvpension på hotellet.