Vätten väntar småknytt :-)
Vätten väntar småknytt
.
Kring den 23 januari, +- ett par dagar, så skall Vätten ha barn. Hon har redan börjat bli rund så nu undrar vi hur många pyttar det gömmer sig därinne.
Vätten har naturligtvis ett söndagsnamn också och bäbisarnas stamtavla kommer att se ut så här.
Mor: Shangri-La Felin Seshat
Far: Jungle Juice Van Berkendonck
-- Eternity is a very long time --

Spännande lycka till.
Stolt ägare till tre La permer
Godjul och lyckatill hälsningar från oss.
lycka till!
Lycka till med bebbandet!Det är alltid lika roligt och spännande.Hur många säljs till avel i kombinationen?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Tack för alla lyckönskningar!
#4 Det beror på hur många det blir, vilken sort, och vilken kvalitet det blir på dem och vart de skall isåfall, dvs hur stor geografisk spridning det blir på dem. Så exakt hur många som skall gå vidare i avel är svårt att säga i dagsläget.

#6 vilken goding!!!

Grattis och lycka till!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Spännande! Lycka till!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#6 jag tycker din Junogris äe snyggare än hennes date som inte blev av
Men det är jag..
Skall jag bara tolka det som att du tycker det är en ful hane, eller skall jag tolka det som att du tycker det är en olämplig avelshane??
Junos pappa och Vättens mamma är kullsyskon…
Jag vill gärna ha en förklaring vad du menar och du får gärna PM:a mig om du inte vill publicera det i forumet.
Älskar Leo!!!Väntar bara på ´´min´´date med honom!!
#11 nej nej inga av katterna är fula,jag menar att jag tycker att Junogris är snyggare som katt,inget annat.Så enkelt var det
Juno är väldigt fin och är trevlig att umgås med.
Fast jag tycker att Leo blivit riktigt fin nu när han är vuxen. Han har växt i sina öron och riskerar inte blåsa bort om det skulle bli tvärdrag. Det var nog fara för det när han var yngre. Och han är snäll…Min lilla Vättis var lite vresig mot honom vid parningen men han övertalade henne och nu så är hon på tjocken iallafall.
finns det nån bild på Leo som vuxen :) vore kul och se hur han utvecklats från den charmiga kattungebilden som ni lagt ut 
Jag får gräva fram lite bilder när jag kommer hem - håll till godo med de här så länge. Några av bilderna är tagna av Salmissra, några av mig och några av Kicki T.
Nu är det bara 14 dagar kvar och Vätten är verkligen smällfet
. Hon är primadonnagnällig också. Inga andra katter får ens titta på henne för då piper hon. Om vi inte öppnar dörrar eller visar henne uppmärksamhet tillräckligt snabbt, så piper hon. Hon är verkligen söt när hon rulltar fram. Jag vill passa på att tala om att båda föräldrarna har blodgrupp B så hela kullen kommer att få B-blod. Det kan ju vara intressant för er som väntar på lite fler B-blodshanar.
#16 me like! Han är väldigt fin den pojken!! Spännande och se vad hans avkommor blir!