Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 188 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-03-24

God morgon. Lördag, ledig sovmorgon - resultat vaknar tidigt som vanligt. Skillnaden mot vardagen är att klockan inte ringer och man kan ligga kvar, försöka somna om, tycka synd om sig själv som inte somnar om. Gå upp för det vill katterna. Kollar läget med dem. Sätter på kaffebryggaren och datan. Ska kelas med katterna, borta - ligger och sover på sängen hela gänget. Blä! Sköt er och ha en trevlig lördag. Och så får vi hålla tummarna att det går bra flr de medlemmar som är på kattutställning.

Gittan
0

God morgon. För mig finns inget som heter sovmorgon mer en de helger barnens pappa har barne. Som nu har jag varit vaken sen fem med en hostande snörplande liten flicka och försökt få henne att sova. Det är bara att konstatera fakta. Sovmorgnar är sällsynta. vare sig man vill eller ej. Ha en trevlig helga både morgonvakna och sjusovare!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Daniella
0

God morgon!

Vaknade efter 06:00. Jag brukar inte vakna så tidigt i vanliga fall. Men det beror nog på att jag fyller år. Då vaknar man tidigt. Iallafall jag.

Ha en bra dag

Leffe
0
Eine
0

Grattis, hoppas du får precis vad du önskar dig!Och en riktigt God morgon till er alla!Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gittan
0

Grattis Daniella
Smiley bon anniversaire 18402.gif

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Daniella
0

Tack så mycket. Fick kläder igår av mina föräldrar. Vi ska dit idag på middag. Tror att släkten kommer.

chikan
0

Godmorgon! Ännu en gråmulen dag, trots att det var utlovat sol och värme. Typiskt. Får hoppas att det blir bättre på eftermiddagen så att Fuffens äntligen får prova att gå ut! Har varit ute på balkongen nu på morgonen men han tyckte att det var kkkaallt

Lullan1
0

God morgon,

Jag är i städtagen, ska fortsätta där jag slöt igår… Hatar att städa men det är härligt när det är färdigt. Ska bli så kul putsa av fönstren och sätta upp nya gardiner.

Ute är det klarblå himmel och strålande sol, hoppas jag blir färdig med städningen tidigt så jag hinner ut på golfbanan och göra min premiär för säsongen, golftok som jag är…

#2 Grattis Daniella, hoppas du får en bra födelsedag!

Daniella
0

jadå det får jag. Men man hade önskat att det skulle vara sol.

EvaG
0

Oj, oj, oj vilken eftersmak av kexen i går kväll. Katterna fanns inte ens i sängkammaren när jag vaknade. De låg på soffan i vardagsrummet.

Smiley fonce hurle tombe 8394.gif

Lullan om det är nåt jag inte ska göra i dag så är det att städa

Smiley baignoire bain moussant 832.gif

Daniella ha en härlig födelsedag

Smiley manger.gif

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Daniella
0

Tack

A-M.H
0

* Grattis Daniella!

* Håller tummar för alla som är på utställning och att ni förutom fina bedömningar o kokarder får en jättetrevlig utställningsdag.

Sunshine * Här är det alltid sovmorgon på lediga dagar, släpar mig upp väckt av Alf som vill ha frukost o sen tillbaka till sängen. Zzzzzz.

* Spelat på V-75 igen till kvällen med arbetskamraterna och hoppas på STORSLAM.

* Eva, Eva, har du börjat med kexen igen. Ha ha ha ha ha.

* Nu dammsugaren och förhoppningsvis kommer solen fram, då ska alla missarna ut.

Ha en kanondag alla ni out there.

Daniella
0

tack

AnneAlva
0

Vaknade 06.30 imorse pigg som en lärka. Man kunde inte tro att det blev sent för mig igår med tanke på hur få sovtimmar det är fram till halv sju på morgonen. Igår var jag uppe sent och förlöste kattungar och ÄNTLIGEN är de här!!! 4 stycken blev det och de är fantastiskt söta hela bunten, jag är kääär! Skrattande Resten av dagen ska gå åt till att sitta och titta på småknytten, jag får aldrig nog. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

Äntligen är det färdigstädat! Hela lägenheten skiner och jag ikapp med den. Skönt!

#14 Grattis!!! Jag är så glad för er skull, måste gå och kika på hemsidan med en gång om du hunnit få ut några bilder än! *nyfiken*

AnneAlva
0

#15 Inga bilder än, men lovar att ha det fixat innan helgen är över. Tills dess får du sukta i mappen jag skapade tidigare idag. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Inlägget är låst för nya kommentarer