Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 456 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon Lördag 8/1

God Morgon

Nu är det snart dags att hoppa i skona och far till veterinärn med Max.Sen ska jag försöka att hinna röja lite här hemma.Imorgon kommer Max husse och hämtar hem sin katt.

Igårkväll satte jag in toalådan till kattungarna och idag är det både bajs och kiss i lådan.Tänk att de är så duktiga.

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
0

ingen sömn inatt heller..men det är ju ingen nyhet för min skullTungan ute.

Idag jobbar gubben ett tag ,sen åker vi och fixar gammelbil. bränslepumpen har gett upp lite smått så han är väldigt svårtstartad.

Sedan måste saaben fixas också. vi får fullt upp i helgen, eller rättare sagt, min gubbe. jag kommer inte orka göra något.

Ha en bra dag.

Eine
0

God förmiddag.Ännu en underbar utställningsfri helg.Det är så skönt,fattar inte hur jag tidigare kunde ränna omkring 2ggr/månad och ställa katter i både Syd och Nord.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
0

Lugn dag idag. Blir nog att vara lite barnvakt i eftermiddag…
annars sitter jag och zaffie och kikar på katträd. är så sugen på att beställa men jag borde nog vänta tills slutet av månanden :P

En annan kul grejj är att när zaffie sitter och kikar på skärmen när man kollar runt bland kattsaker och man tar fram en bild på en färgglad fjädervippa, då sätter hon tassen på skärmen och kvittrar till… antar att det är dags för en ny? ;)

lockar
0

Har varit och köpt kattmat och lite mat åt oss tvåbenta också.

Det både snöar och regnar. Det är ju tre månader kvar av vintern.

Alla mina kattungar har älskat vippor innan de har flyttat. Så vippor har alltid varit en leksak som jag skickat med.

noir
0

Aw vad gulligt, ja hon har ju total förstört sin senaste vippa så funderar på att köpa ett par stycken att ha på lager :D