God Morgon 6 januari
God Morgon Idag fyller en av mina mostrar 70-år.Jag har varit så duktig så jag har faktiskt fått iväg ett grattiskort. I övrigt har jag noll koll på vad som ska hända.Vår TV ska lämnas tillbaka men jag vet inte om det blir idag eller någon annan dag.Säljaren har lurats angående vad TV-en kan göra så nu har Urban fått löfte om en ny och "bättre" varianrt. Sen sitter jag och grunnar på om min veterinär tänker jobba imorgon.Jag har en katt som behöver bli av med kulorna och det vore för min del väldigt bra imorgon.Får väl fasta katten och ringa till veterinärn imorgon bitte.Skulle ju ha ringt igår men minnet hade inte antecknat det nog hårt så det föll bort.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon. Idag ska jag inte göra så mycket. Känner mig inte helt kurant. Ont i halsen och lite hängig. Hoppas det går över, har inte tid att vara sjuk.
Idag ska det visst komma mer snö.
Har en hona som sjunger så fint. Men jag måste scanna Solomon innan det blir några kattungar. Ska iväg nästa vecka. Hoppas att allt är ok.
Ha en bra dag
Barnen sitter och äter frukost. Jag sitter vid datorn och gubben får sova ut. Det behöver han. En bra helg till er alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon-
Det snöar så fint.Tre honor löper men inte den rätta
.Jag har en disk som väntar tåligt,kanske den får sova ett tag till.I kväll ska jag till Katolska Kyrkan och lyssna på en finsk kör,det blir nog trevligt.
TS det är vanlig dag i morgon så vet. borde ha öppet.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Idag snöar det, blir till att vecko handla, annars bara ta det lungt :)
Smått irriterad att djuraffären är stängd idag, zaffies torrfoder är slut så hon får äta bozita tetror, så det går ingen nöd på henne!
Tur att man laddat upp med en massa tetror i skafferiet :D

Jo om hsn nu inte har fått för sig at vara ledig då det är en klämdag.
Stolt ägare till tre La permer
#5 min vet hade öppet mellan jul och nyår t ex.Du får väl kolla.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon fran Phoenix, Arizona!
Jag skriver nu for de ar god morgon den 6 januari just nu :) Klockan ar 11, solen skiner och det ar svenskt sommarvader :) Katterna ligger pa hog i soffan och Atti-pies syster Fancy-pants ligger i mitt kna :)
Ha det fint!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Mysigt. Här är det mest slask nu