God morgon 5e Januari!
God morgon godmorgon!
Nu kommer jag bli en såndär morgonmänniska, uppe med tuppen både igår och idag!
Idag känns läget lite bättre trots den tunga kvällen igår. Runt om på facebook stod det sorgstatusar bland mina ridvänner både gammal som ung.. Han var verkligen en favorit, den stora nallebjörnen El paso..
Han gick lika bra som dressyrhäst, hopphäst, nybörjarhäst och handikapphäst.
Ha en bra dag allihopa, nu bär det av till jobbet!
Jag är också uppe tidigt. Ska iväg till vampyrerna - med andra ord så är det dags för blodprovstagningar igen på vårdcentralen. Katten flög upp från sina sovplatser när klockradion plötsligt ringde så tidigt.
Sköt om er

God Morgon
Inte uppe lika tidigt,men uppe ialla fall.
Idag ska jag försöka att se till att få upp alla julsaker på vinden.
Ringa veterinären och boka tid för kastration av en katt .
Ha en bra dag och kom inte vilse i all snö.
Stolt ägare till tre La permer

Jag tror att vi har haft besök av ett vildsvin idag på morgonen.Det är spår i snön på framsidan av tomten.

Ikväll ska vi till avesta. Det är vintercruising , så nu åker alla finbilar ut ur garagen för en kväll. ska bli spännande som sjutton.
Imorgon firar vi 8 år tillsammans. Tänk vad tiden går fort. Sen ska vi flyga lite under dagen är det planerat. hoppas på fint väder.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
God morgon!
Trettondagsafton i dag.Enligt sägnen når de tre konungarna/vise männen fram till Jesus denna helgen.I katolska länder får barnen sina julklappar nu först.
Här är lugnt och inga egentliga plikter förutom katternas skötsel väntar. Sköt om er.På bilden min lilla blå pojke..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#5 så söt :*
Själv sitter jag och funderar fram och tillbaka, kan inte bestämma mig hur jag ska göra…

Vilken söt blåing.När är du inte hemma? (inte alls sugen på lite kattnappning)
#7 han bor hos Mari.Ska du dit så ta mig med dig
..och han är ledig…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag vill också följa med på kattnappning 
En fin vinterdag har det varit. Barnen har lekt med sina klappar och sett på en DVD-film för 100:de gången. Jag har städat här hemma och nu ska jag göra middagen så den är klar när gubben kommer hem. Hoppas ni får en trevlig onsdagkväll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld