God morgon 23/3-07
God morgon på er. Mulet ute, men det blir nog en skön dag. Det är ju fredag. Ska till veterinär idag med vovven, men det är bara rutinkoll. Ha det skönt idag allihopa.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon!
Känner mig pigg och uppåt idag, har förberett mig på en riktig vårstädning och jag ska börja redan i kväll. Har bokat upp grovtvättmaskinen för att tvätta alla mattor, täcken och kuddar. Det är så skönt att få städa undan vintern och hänga undan vinterkläderna! 
God morgon - fredag vilket nderbart ord att säga. Det ligger verkligen fint i munnen. Sköt er idag. Lullan förta dig inte
Godmorgon!
I Stockholm är det mulet och regnigt! Jag har facklig baskurs hela dagen. Det är jättekul att träffa andra sjuksköterskor på andra arbetsplatser. Då inser jag att jag har det rätt bra där jag jobbar.

Jag ska iväg och bygga på Husdjursmässan. Ska visa upp mina krull här i "norsk skogkatt-land"
Ha en trevlig helg allihopa!
Gittan: Hoppas kollen går bra!
Lullan: Städa inte ihjäl dig bara! :)
Wiveka: Ha en bra kursdag idag och javisst är det bra att få perspektiv på tillvaron ibland! ;)
AnnaS: Lycka till på husdjursmässan! Hoppas du omvänder några till krullgängen! *fniss*
Själv packar jag in familjen och katter och åker till Umeå och UTSTÄLLNING i helgen! Är så pirrig i magen så ni anar inte … Ska bli jätteskoj att få träffa massa crx.ifokus-människor oxå, jag ska försöka komma ihåg att skriva ut vilka som ska dit men OM jag glömmer lappen hemma (som förra gången) så hittar ni mig garanterat! Har en skylt på buren där det står S*Shaneequas … *ler* Hörde precis att det är fri burplacering så det gäller att vara i tid . jag har nog inte läst inbjudan/bekräftelse ordentligt. 
Ha en härlig helg allihop!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

cherish: Ååååååh, en "gammal bekant" till dig kommer ju att vara på utställningen!! "min" Texas!!!
Håller tummarna för dig och Texas!!

Usch, jag är så nervös idag. Samon är och skriver tenta och har lämnat mig och en höggravid Isis ensamma hemma med de andra småmonstren. Tror det kan bli bebisar idag och det flyger fjärilar i hela mig…
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Jag är såå GLAD, jag har bevittnat hur kissarna i vår källare parar för fullt. Underbart med webkamera så man kan hålla koll också på jobbet. 

Grattis Mia! Vad skoj, håller tummarna att allt går vägen! 
#7 Oj! Det låter spännande! Lova att berätta för oss när hon fått sina små bebbar!
God natt. Vilken kväll det bait. Gud vad jag ätit kex och ost. Är hemma nu ska nanna katterna och mej. Undrar hur det känns i morgon. Och jag som sa aldrig mer. Vad säjer jag i morgon?
Stackars dig i morgon Eva
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Så du kunde inte låta bli kexen?