Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 617 ggr
Salmissra
2011-01-03 10:09
0

God morgon 3/1

God morgon kära vänner!

Idag är sista lediga dagen innan jag börjar mitt nya jobb! Det ska bli så kul och spännande! Idag skall jag tvätta och gå en sväng till kontoret och lämna papper och greja!

Ha en bra dag!

MonicaLagerquist
2011-01-03 10:28
0

God Morgon Så var det vardag igen det känns riktigt skönt.Vi måste in till stan och handla idag.Drar mig lite för det kommer att bli dyrt.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
2011-01-03 12:47
0

Ja nu var det vardag igen.Möte kl13 med kommunal så det kommer att bli livat värre på jobbet.Vi får ej ut raster,är själva med fyra svårt handikappade ibland 7 timmars pass.Vi handlar deras kläder på fritiden då ej det finns annan tid mm mm Alla är helt slut inkl. jag själv.Idag ska Nova in för nya prover,ser tyvärr ej lovande ut.men vad skönt det vore att få veta en diagnos på flickebarnet.En rolig nyhet fick jag alldeles nyss sphynxhonan jag ska ha en bebis ifrån är dräktig,hon kommer att föda i månadsskiftet jan,feb pratade nyss med Therese i telefon och jag vart jätteglad.

Eine
2011-01-03 12:54
0

#3 God morgon!

#2 Nu blir jag upprörd å era vägnar! Du och dina arbetskollegor utnyttjas av arbetsledningen.Jag skulle aldrigSkrikandes gå med på att inte ha rast och tvingas handla kläder utanför arbetstiden!Säg åt cheferna att handla i stället..!

Lilla NovaKyss,ge henne en liten puss från en tant på forum.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

kissan78
2011-01-03 13:01
0

#2 Huga säger jag bara!! Tur att du fick en rolig nyhet från Therese iaf!! Ska bli så spännande o se den kullen.

Här är det full fart på alla djuren, jag hinner inte med att göra särskilt mycket då jag fastnar vid kattungelådan hela tiden. Vill njuta av dem så mycket jag bara kan då tiden till dem flyttar brukar gå så snabbt.

I em får jag besök av en långväga vän som har vägarna förbi här i norr, gissar att hon vill kika på pluttarna här hemma. Tanken är att kattrummet ska städas ordning så dem små får börja krypa ur bolådan. Mammakatt är såååå mammig och vill vara nära mig hela tiden så hon har fått haft sin låda i vardagsrummet där jag är mesta tiden. Nu börjar dock dem små vilja krypa runt lite mer så det är dags att flytta in dem i deras rum.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

nakenkatt
2011-01-03 19:29
0

Det vart faktiskt ett givande möte,facket vart ej glada när de fick höra om förhållandena på arbetsplatsen.Så nu ska schemerna göras om omedelbart.Novas prover var nere i noll igen trots dubbel dos med vita blodkroppar,så idag tog de 2dl med blod från den lilla armen och skickade till huddinge sjukhus ,nästa besök blir på fredag.Det har varit massor med läkare inblandade under helgerna men nu var tydligen den ordinarie läkaren på plats igen och det tyckte de kändes tryggt.Tack Eine för din hälsning till Nova.

Eine
2011-01-03 19:42
0

#5 Facket är ju du och dina arbetskamrater runt om i landet!Att ni väntat med att be om ett möte med fackrepresentanter under så vidriga arbetsförhållanden?!En gåta för mig som varit både fackligt och politiskt aktiv.Men bra att det är gjort, och ni bör få nytt schema i morgon dag.Gå inte med på någon *övergångsperiod*.

Och lilla lilla Nova,en så tapper liten flicka!2 dl ur en så liten kropp,det är rätt mycket det.Jag förstår att ni lider med henne.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora