Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 800 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 2/1

God Morgon
Min dator mår inte riktigt bra.Ska försöka fixa till det idag så försvinner jag så beror detr på att datorn har avlidit.
Får väl passa på att städa och fixa lite under dagen istället.Är lite sugen på att städa bort julen redan nu.Är trött på den och vill ha vår.

Stolt ägare till tre La permer

lockar
0

God morgon.

Jag vill också ha vår. Vart man än ser så är det bara snö. Men det lär väl dröja innan våren kommer.

Jag har inte så mycke julsaker framme. Men de får vara kvar ett tag till.

Blir nog en prommenad idag.

Ulricah
0

God förmiddag!

Vackert födelsedagsväder åt mig Glad Närmsta familjen kommer på tårta men det stora kalaset blev inställt för mamma ligger på sjukhus. Nåja jag har ett helt år på mig att fira, huvudsaken är att hon är på bättringsvägen.

Skulle ha haft afternoon tea-party så nu är frysen smockfull med bakverk i väntan på nytt kalas Tungan ute

MonicaLagerquist
0

#2 Grattis på födelsedagen.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

Ha den äran på födelsedagen.

Här blir det en lugn dag. Just nu sitter katterna och stirrar ut genom fönstren. Det skottas tak utanför.

Sköt om er

Ulricah
0

#3 och 4

Tack så mycket Skrattande

Eine
0

Grattis efteråtSkrattande!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ulricah
0

Tack tack Skrattande

AlexH
0

vill åxå städa ut granen men barnen säger nej… den klarade inte vår värme fastän vi vattnat och haft oss… så den börjar se lite ledsen ut nu.. ska se om jag kan få dem att gå med på att städa ut den till helgen innan alla barr faller av!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se