Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 983 ggr
Leffe
0

Årets första dag

Nu skriver vi 1 januari 2011. Hoppas ni firade in det nya året på ett bra sätt och att ni ser med tillförsikt för år 2011 med familj, katter och andra djur.

Det är vinter ute och många smällare har hörts på gott och ont. Hoppas att det denna gång var mest på gott och att inte våra djur blev allt för uppskrämda och att inga människor eller djur blev skadade. Det är ju baksidan med fyrverkeripjäser.

Nog pratat om det. Nu ska vi alla få ett bra 2011.

Sköt om er

Leffe
0

Ha jag blev först på det nya året!

Elica
0

Hej på alla och ha en fantastisk år 2011!

Det är länge sedan jag har kikat in men till all lycka finns det några gamla bekanta ännu med.

Hälsningar från Åbo

MonicaLagerquist
0

God Morgon.

Här har det snöat massar så det blir till att skotta.

I övrigt ska jag ta det lugnt idag och fixa lite hemmavid,pussa på katterna och ev bada en katt.

Stolt ägare till tre La permer

lockar
0

Här har det också snöat.

Det var inte lika mycket raketer som det brukar, nästan bara runt tolv-slaget.

Ulricah
0

God morgon!

Nu skiner solen, igår kväll blåste det halv storm och regnade och jag ger mig katten på att det kommer frysa idag.

Många trotsade vädret och sköt raketer och efter att ha haft en hund som fick drogas på nyår så var det med varmt och mycket lättat hjärta jag stod vid fönstret och tittade på spektaklet med katterna på första raden.

Det är fina att titta på fyrverkerierna, men åren med Penny (min hund som lämnade oss för snart två år sen) har gjort mig till en mycket stark motståndare. För att inte tala om att de är kraftigt miljöförstörande …

noir
0

Det blev inte de nyårsfirande vi tänkt, då vi kom på att vi inte vet hur zaffie reagerar på fyrverkerier. Men vi gjorde det bästa av situationen och köpte hem godmat och klädde upp oss. Sen har vi spelat tv spel ihop och mest myst… det vart bra ändå :)

Eine
0

God dag! God fortsättning på det sprillans nya 2011Kyss.

Vid 12slaget var mitt fönster fullt av intresserade katter som tittade på fyrverkeriet som nästan slog rekord i natt.Det brakade och small och svishade utanför fönstret i säkert 30-40 minuter!.Och trots snö i luften såg det riktigt fint ut.Då ska jag inte mer än nämna att det är slöseri med resurser av alla de slagGråter

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Salmissra
0

God morgon!

Vi spenderade nyåret hos svärföräldrarna och sen skyndade vi oss hem efter tolvslaget för att kolla till katterna… Vi trodde väll att de skulle ligga under sängen men det satt två katter i fönstren och hade party!

Idag är det riktigt milt väder om man jämför med den senaste månaden, jag har vädrat i köket och vips satt det två katter på balkongen i solen!

Sötnosar!

God fortsättning!

Daniella
0

God eftermiddag

Jag såg 3 st raketer men jag åkte bort med min hund så hon inte skulle bli så rädd för raketerna. Så har jag gjort i 2 års tid nu & det funkar jätte bra. 2009 dan efter nyår när det skulle bli 2009 så fick jag knappt ut hunden så rädd va hon. Nog om det idag blir det lugn dag.

Ha en bra dag på erGlad