God Morgon Nyårsafton
Hoppas att ni alla får en bra dag och en trevlig nyårsafton hur ni än tänker fira den.
Här hemma ska de ätas oxfile på planka till kvällen.
Kattungarna säger att de vill ha en större hage så det ska jag försöka fixa till idag också.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon.
Önskar er alla ett gott slut och ett gott nytt år.
Här ska det också ätas oxfile. Även katterna och hundarna ska få god mat.
Gott nytt år! :D
blir en förhoppningsvis lugn kväll här hemma, vet inte hur Zaffie reagerar på smällare + att hon löper så vi blir hemma med henne och myser.
God dag.
Här ska ätas en hummer och drickas cava.Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God nyårsafton!
Cava blir det här med fast utan hummer.
Men jag har precis ställt pannacottan på kylning/stelning och innan dess blir det het avocadosoppa och salami/tomatfylld fläskfilé med klyftpotatis.
#4 Nån mer som ska göra pannacotta ser jag :D
Det blir vitlök och ört ost fylld lövbiff med hemmagjorda klyftpotatisar till efterätt här :)
Zaffie skulle få Ren Paté men hon verkade rata den :(
Jag går över till min mor vid 20-tiden för en liten matbit. Är kvar till 12-slaget. Sedan snabbt hem - tar cirka 1 minut - till katterna. Var ett år med om att en av dem plötsligt blev livrädd av smällandet. Så jag vill vara hemma när det värsta sätter igång.
Sköt om er och gott nytt år

Ätit grillat nyss och sitter och jäser vid datorn hemma hos svärfar.
Kissarna får mamma på besök om en stund så de behöver inte vara ensamma. Under dagen har det pangat en hel del och ingen av dem bryr sig som tur är. Lilla Traxxas har suttit i fönstret och kollat på alla färger.
Vill önska alla ett Gott Nytt År!!
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Vi har ätit giant crab legs, mycket gott
och druckit champagne till, mums.
Gott nytt år!!
Kan väl nämna att hummern stoppade jag i frysen,men cavan smakade gott och jag ska ta resten av den till Nyårskonserten.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora