Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 451 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 30/12

God morgon
Trött efter en natt med dålig sömn.Nu ska jag fixa lite och sen ska kattungarna veckofotas.Då är de skönt att de bara är två.

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
0

Andra natten denna vecka utan sömn.Tycker det börjar bli dags att något görs. Dagens sjukvård är inget att hänga i granen. Fattar inte att det ska vara såhär i skatteparadiset Sverige. Behöva vänta/tjata flera år på att något ska hända.Jag ger upp snart, man slåss bara mot en vägg.

Idag, om jag orkar ska jag till min mor en sväng och hälsa på. ska också till jobbet och skälla ut dem. Sedan blir det väl att försöka sova bort resten av dagenRynkar på näsan.

Mona22
0
nakenkatt
0

Ska försöka ta det lugnt i helgen och återhämta mig så gott det går.Det blir ett lugnt nyårsfirande med man och katter.kan vara skönt kanske finns det något sevärt på tv.Min man pratade om att han skulle beställa varsin skaldjurstallrik ,vi har fått en fiskaffär i kumla.

MonicaLagerquist
0

#3 Du har en snäll och klok man.Hoppas att ni får en bra nyårsafton mitt i allt elände.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

tack snälla monica hoppas du får en bra helg,och att ögat vill läka.

lockar
0

Godd middag. Har varit ute med barnbarnen som har åkt pulka. Vi gick av en sväng. Skönt ute 8 minus.

Hoppas att det blir ett bra nytt år för er alla.

Eine
0

Goddag vänner.Sköt om er ,för ingen annan gör detFlörtSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora