God Morgon 29/12
Igår köpte vi ny TV.Så nu håller mannen och barnen på att installera och fixa med den.Jag var emot ett TV inköp men Arcona fixade så att vi vart tvnungna eftersom att han tippade ner den gamla så att den pajade.
I övrigt så ska jag ta det lite lugnt idag.Mitt onda öga gör lite ont idag med trots besöket hos doktorn igår.
Ha en bra dag.
Stolt ägare till tre La permer
TS Till och med katten ville ha en ny tv :P
Var till ikea i sthlm igår, allt gick på mindre än jag tänkt så det var skönt, har lite mer att köpa senare som finns på ikea västerås. Fokusera på de som behövdes NU och de som bara fanns på ikea i sthlm. Jag är mycket nöjd med det nya skrivborden och hur vi löste allt.
Men alla dessa kartonger och skräp som blir efter allt är jag inte lika glad över! :(
Zaffie tycker dock att allt är lite konstigt, hennes klättermöbel försvann (ett hörnskrivbord) men hon får nöja sig med de de andra klättervänliga hyllorna vi har tills hennes träd inköps :)

God morgon!
Idag blir det ett besök hos farmor på schemat men först skall jag göra frukost åt min sambo och våra nattgäster.
Vi spelade spel, drack vin och åt kex igår, en riktig myskväll.
Ha en bra dag!
Ja här är det bara elände.Känns som turen aldrig ska vända.Är magsjuk och har en hemsk huvudvärk men det är ju överkommligt.igår skulle ej Nova få blodkroppar då hon fick det dagen innan,men fick åka in akut i alla fal då febern steg till över 39 och inga andra symtom,nya prover och nu är värdet 0 igen.Så idag ska beslut tagas hur man går vidare,men en sköterska sa att det nog rör sig om en blodsjukdom.pernilla själv har fått gallsten och kan knappt gå.Satt ensam på akuten i örebro 10 timmar på juldagen och fick genomgå ultraljud,alla firade jul så hon satt där själv.nu hoppas jag bara på ett besked idag och att det händer något positivt.Just nu känns det ej som jag skulle orka jobba i helgen,men man får väl ta en dag i taget och inte ta ut något i förskott,men jag vill gärna göra det.Det är tur man har sina kissar när man går här ensam och funderar.Idag har vi bara 6 grader här.Nu har jag gnällt färdigt för idag.Hoppas verkligen ni andra har det bra.

Usch så jobigt ni har det nu.KRAM på er.
Har du möjlighet att vara sjukskriven i helgen så skulle det nog vara bra.Man orkar inte med hur mycket som helst.Tyvärr missar man ju en massa pengar när man är sjukskriven.
Stolt ägare till tre La permer
Goddag! Upp och ner och fram och tillbaka
.Nu längtar jag lite,men bara lite, efter att några av de 8 småbusarna ska flytta
.
Så tråkiga dagar för er som har bekymmer med hälsan,hoppas att allt löser sig bra för er.
#3 jag håller med Monica.Sjukskriv dig innan du blir knäckt.Och kanske inte bara över helgen..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Här blir det en lugn dag. Lyssna på musik - har lyckats få igång min gamla CD-spelare
Sköt om er
#1 Jag tror absolut att Arcona ville ha ne ny tv ;o)
#3 Usch vad jobbigt du har. En stor KRAM!
Idag bestämde jag mig för att jobba hemma. Efter att suttit på ett tomt jobb i två dagar blev det för ensamt och långtråkigt. Här hemma har jag blivit ompysslad av min tre kontorsassistenter hela dagen och fått massor gjort. Nu fikapaus och en liten titt in här.
Hoppas ni andra får en bra dag.
Ja ni har nog rätt vore skönt att vila upp sig lite.Sjukskrev mig ikväll och fram till söndag får vi se,ska ringa min dr på tisdag han råkade ju ha tagit ledigt när jag som bäst behövde honom.men han vill nog också vara lite ledig.tack för era goda råd.