God morgon 27 december
ja nu är julen slut för denna gång,och vi går mot ett nytt år,med allt vad det innebär,själv önskar jag först och främst att alla mina nära och kära ska vara friska,och att det kanske blir några katt kullar under året,att man får träffas och ha det trevligt på våra kattutställningar och att våra fyrbenta också får må bra.Att alla man känner får ha det bra.Arbetet är också viktigt att man känner trivsel och gemenskap där,man tillbringar en stor del av sin tid där.Ja det är lite av vad jag tänker så här i mellandagarna.Idag är det dax igen och tanka Nova,som hennes syskon säger,hon har varit så pigg och glad i jul,har ej sett henne så glad någon gång,så vi förstår att de vita blodkropparna gör nytta.
God fortsättning önskar jag er alla. Här jobbas det som vanligt. Promenaden till jobbet var skön men kall. Det är svårt att se allt fint julpynt när det är full rush i stan, men på morgonen så är det lugnt och man kan se och njuta av allt vackert.
-- Eternity is a very long time --
Ts, skönt att höra om lilla nova.hoppas det håller i sig.
Idag blir det stor städning. för imorgon kommer det nya möbler från ikea :)

God morgon
Skönt att Nova mår bätter hoppas att det håller i sig.
Här pysslas det med katter hit och katter dit.
Arcona ska testflytta hem till Crilles familj i Bålsta idag.Om katterna trivs ihop så får Arcona också bli Bålsta bo.
Colinas pojkvän är en lugn och trevlig grabb och Colina låter som den lillhäxa hon är.Men det blir nog bra till slut.
Ha en bra dag.
Stolt ägare till tre La permer

God middag!
Skall till jobbet idag efter5 dagars ledigt, det känns lite motigt. Har på förmiddagen fått undan räkningar och lite tråkiga telefonsamtal.
Disken får vara, för nu åker jag.
Ha en bra dag!

Vad skall man göra en dag som idag då?
Har massor att göra men vet ej var jag skall börja…..
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God middag!
Hemma igen efter julfirande hos föräldrarna.
Det var ett stort hus att busa i och konstiga varelser som kallades barn.Fast de var rätt ok att leka med när man vant sig.
Och lite kyligt eftersom vi bodde i extrahuset som tar ett tag att värma upp, speciellt när det är 12 minus ute. Men omtänksamma "mormor" hade sytt västar till våra frusna katter till julklappar. I finaste alpackaull, titta så söta de blev 

Ts, jag har en bekant vars barn också får vita blodkroppar. Har Nova också en blodsjukdom? Den pojken jag känner blev som frisk av blodkropparna och mår superbra nu men han får fortfarande blodkroppar 1 gång i veckan. 4 år nu.
#5 Har samma problem här.
Julia har äntligen somnat så nu ska jag ta tag i det som behöver fixas här hemma. Snart kommer mamma/mormor och hälsar på.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Är blir det att vara inne. Har varit ute och gasat elrullstol under helgen och blivit otroligt förkyld vilket har ställt till det med andningen. Så då kan man se några filmer och ha kul med katterna. Inget ont som inte har något gott med sig.
Sköt om er
Haha ska göra lite kyckling och ris ikväll… kräsen som jag är så diskierar jag filerna på jakt efter senorna, dom skär jag bort och de delarna hamnar i zaffies matskål.
Just ni sitter zaffie och tuggar glatt i sig en bit av en filé som måste åkt ur påsen när jag inte såg… trotts att den är fryst (kyckling glass?) så mumsar hon för glatta livet.. Jag märkte inget förens hon fått i sig typ halva skulle jag tro… så busig!
Hon är butter idag nämnligen, ingen mjukmat serverades… så hon tog sig friheten ;)
#10 Oj ,jag skär de bästa bitarna till kattungarna,plus vingarna.Sedan kan jag koka resten och hoppas på att hitta lite ätbart till mig själv
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
haha jag är så sjukt kräsen när det kommer till kött så det skulle aldrig funka för mig ;) hon knaprar i sig senor m.m med glädje