Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 492 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 28/12

God Morgon

Har just pratat med Ögondoktorn och klockan tre ska jag vara där.Hoppas att de kan hjälpa mig för jag har inte als lust at ha så här ont i mitt seöga.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

God morgon!

Tråkigt med dina ögon monica :(

Idag vettitusan vad man ska göra.. Är ledig som sagt tillsammans med min sambo och vi har avverkat storstädning, slappning, shopping och mys… hmmmm…

Ha en bra dag allihopa!

noir
0

Idag blir det till att åka till sthlm och gå på världens största ikea, kungenskurva :D Mamma har blivit dålig så hon kan inte följa med, men jag och pappa åker iaf…. Min sambo hatar ikea och sthlm så lika bra att bespara honom de :D

Dock tar det emot lite, min mys böna Zaffie har bestämt att det är mys dag idag, hon kurrar och kurrar och myser och ska sitta knä <3 buuuhuu
om det gick hade hon fått följa med ;D

TS: ska dina ögon aldrig få må bra? :( Hoppas det löser sig snart så du slipper ha så ont!

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Slö dag idag. Jag känner mig helt slut i kroppen. Hoppas att jag slipper bli sjuk men det tror jag inte.

Julia har provlekt och provgosat alla nya leksaker hon fått i julklapp. Sen blev hon så upp i varv att hon knappt kunde sova middag. Tog en halvtimma innan hon somnade.

Ha en bra dag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Eine
0

God eftermiddag.Slött här.Bara svara på email,mata kattungar och resa upp granen.Skulle nog sätta gummiband på denObestämd

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
0

Ligger här som en annan padda,har åkt på magsjuka vaknade inatt med världens frossa.