Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 643 ggr
Dolleminas
0

Annandag jul

Jaha då sitter man här som vanligt och reflekterar.. det var denna jul, nöjda barn och mycket mat…

Idag är det jobbet som pockar på intresset… fast just nu är det mysigt och se alla katter leka med alla oberoende om de är idag 10 veckor eller vuxen…

Ha en bra dag!! Och kör försiktigt i trafiken!!

noir
0

idag ska det tvättas och städas…. sen ska jag leka lite med min dator eftersom jag köpt mig en ny skärm… wiihoo

MonicaLagerquist
0

God Morgon
Det känns som mitt öga mår lite bättre idag.
Vi får väl hoppas att det är så eftersom att jag måste vara hemma idag och vänta på att Colinas date kommer.<Men innan dess så ska parningsrummet skuras.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

Aha dax för colina att träffa killen,spännande,hoppas tycke uppstår.

MonicaLagerquist
0

#4 Colinas pojkvän har börjat kissa inne hos fodervärden så nu testar vi med att ta hit honom och hoppas att Colina snabbt kommer i löp.Hon har varit lite smålöpig ett tag nu men kommer inte riktigt igång.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon och god fortsättning!

Här har det vart full rulle med julen…

Titta vad som låg i min brevlåda!!!! En JÄTTEFIN julklapp från underbara Twiggie Kyss

Visst är den underbar?!!!

Ha en bra dag!

Avots
0

God förmiddag!

En snöig dag i dag, det har kommit mycket snö i natt och det som kommit har drivit ihop som det verkar allt på min uppfart… Jag fick bära lilla hunden Saga ut i morse…

För övrigt blir det en lugn dag i dag….

Ha en bra annandag!

Leffe
0

Snart är det jul igen. Tänk det är mindre än ett år till nästa jul och tiden går ju så fort.

Sköt om er och ta det lugnt idag alla ni som åker hem efter julfirandet

Gittan
0

Trevlig fortsättning alla!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

kissan78
0

Har haft en trevlig julhelg trots att veckan varit tung. Njuter av att mysa med katterna, dem vuxna och dem små nakna liven som är 1,5 vecka. Ute är det kallt o blåsigt idag, vovven vill inte ut heller. Han är som matte rätt slut på efter julfirande i dagarna två.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se